MENU
Zawód handlowca w dobie cyfryzacji budzi wiele emocji i pytań. Choć zakupy online są dziś na wyciągnięcie ręki, a klienci coraz częściej korzystają z nowoczesnych narzędzi, rola handlowców wciąż pozostaje niezwykle ważna. Ale jak tak naprawdę postrzegają ich Polacy? Czy handlowcy cieszą się zaufaniem, czy raczej napotykają na bariery i stereotypy? Zbadaliśmy to.
Wspólnie z Centrum Badawczo-Rozwojowym BIOSTAT zrealizowaliśmy badanie na reprezentatywnej grupie 1067 dorosłych Polaków przy użyciu metody CAWI.
Jeśli interesuje Cię, jakie emocje towarzyszą kontaktom z handlowcami, co Polacy myślą o tej profesji i jak można zmienić jej wizerunek – zapraszamy do pobrania naszego raportu.
W badaniu ankietowym zadaliśmy wiele ważnych pytań, m.in.:
Ale z raportu dowiesz się także: