MENU
Czy zaakceptujesz, że Twoja firma może osiągać wyniki o 50% gorsze od maksymalnego potencjału?
Proces realizacji szkolenia zamkniętego rozpoczynamy od rozmowy na temat Twoich oczekiwań i dopasowania programu do specyfiki zespołu. Podczas tzw. kalibracji wspólnie określamy cele, kontekst organizacyjny oraz poziom uczestników. Na tej podstawie przygotowujemy ankietę przedszkoleniową, która pomaga jeszcze lepiej dostosować treści.
Następnie uruchamiamy wirtualną przestrzeń roboczą – miejsce, w którym uczestnicy znajdą materiały oraz będą mogli komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami.
Szkolenie prowadzone jest intensywnie i praktycznie, według wcześniej ustalonego scenariusza. Po jego zakończeniu zbieramy opinie w ankiecie poszkoleniowej i przygotowujemy podsumowanie z rekomendacjami dla organizacji.
Na życzenie możemy również przeprowadzić sesję wzmacniającą – spotkanie, które wspiera uczestników we wdrażaniu zdobytej wiedzy do codziennej pracy.
Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia otrzymasz dostęp do przestrzeni roboczej, w której:
Po szkoleniu w przestrzeni roboczej znajdziesz:
Dostęp będzie aktywny przez 3 miesiące po zakończeniu szkolenia.
Szkolenie przyniesie prawdziwy efekt, kiedy zderzymy teorię z praktyką i wyzwaniami codziennej pracy. W GBBC wierzymy, że są one po to, aby pracować skuteczniej i efektywniej. Cenimy uczestników z podobną wizją. Dlatego stworzyliśmy nasz autorski proces wzmacniający, którego celem jest utrzymanie i wzmocnienie efektów. Obejmuje on serię działań, które są podejmowane w celu zapewnienia, że uczestnicy szkolenia będą kontynuować naukę i wdrażać nowe umiejętności oraz wiedzę w swojej pracy.
Standardowy follow up trwa 8 tygodni i składa się z czterech etapów.
etap I. Praca wdrożeniowa (4 tygodnie po zakończeniu szkolenia)
Zaraz po szkoleniu uczestnicy otrzymują formularz z zadaniami wdrożeniowymi do wykonania. Sumienne wypełnienie formularza pozwala dobrze przygotować się do etapu II.
W trakcie wdrażania zdobytej wiedzy mogą pojawiać się dodatkowe pytania. Do tego służy chat wdrożeniowy. W nim możesz uzyskać odpowiedzi od trenera i/lub innych uczestników.
etap II. Powtórka (2h)
Podczas tego etapu trener w skrótowej formie przypomni najważniejsze kwestie poruszone na szkoleniu. Etap ma charakter dyskusji. Uczestnicy będą mogli podzielić się swoimi doświadczeniami.
etap III. Wyzwania wdrożeniowe (2h)
Najpierw następuje omówienie wszystkich wyzwań, które pojawiły się w etapie I. Dyskusja z uczestnikami o ich doświadczeniach i problemach. Wspólne tworzenie rozwiązań. Przypomnienie o istniejących narzędziach.
Później odbywa się sesja pytań i odpowiedzi. To moment na zadawanie pytań trenerowi i doprecyzowanie ewentualnych niejasności.
etap IV. Pytania niezadane
Przez 4 tygodnie od zakończenia etapu III funkcjonuje chat z trenerem. Jeżeli w tym czasie pojawi się pytanie lub wyzwanie, z którym się mierzysz, trener udzieli rzeczowej, krótkiej odpowiedzi.
Uczestnicy nie muszą zabierać ze sobą żadnych przyborów biurowych - na sali będzie na nich czekać komplet pozwalający skupić się na szkoleniu i wykonywać notatki, w tym m.in. wydrukowane materiały szkoleniowe, których treść będzie pokrywała się z tym, o czym kolejno mówi trener.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma ekskluzywny certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności. Będzie on wydawany zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej.
Zdajemy sobie sprawę, że wybór odpowiedniego szkolenia to poważna decyzja. Jeśli masz wątpliwości, czy nasze szkolenie przyniesie oczekiwane rezultaty – zapewniamy Cię: bierzemy pełną odpowiedzialność za jego jakość.
Jeśli po zakończeniu uznasz, że program nie spełnił Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze lub wspólnie wypracujemy inne satysfakcjonujące rozwiązanie.
Bez ryzyka. Z pełnym szacunkiem do Twojego czasu i inwestycji.
TRENER PROWADZĄCY
Trener efektywności, psycholog, psychoterapeuta, członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej.
Wspiera klientów w rozwijaniu efektywności osobistej i zespołowej. Wdraża metody optymalizujące nakłady czasu i energii. Przeprowadził ponad 7000 godzin szkoleń, warsztatów i coachingów.
Projektuje i wdraża procesy rozwojowe dla specjalistów oraz kadry zarządzającej wszystkich szczebli. Specjalizuje się w obszarze efektywności osobistej i szkoleń menedżerskich. Prowadzi również warsztaty z zakresu: zarządzania zmianą, innowacyjności, zarządzania energią psychofizyczną oraz kompetencji komunikacyjnych. Pracuje jako asesor AC/DC. Szkolenia prowadzi w języku polskim i angielskim.
Doświadczenie biznesowe zdobywał w bankowości, w projektach outplacementowych, w kilku firmach szkoleniowych i konsultingowych oraz jako doradca zawodowy, trener wewnętrzny w call center i rekruter.
Jest absolwentem psychologii oraz zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu TROP, Szkołę Coachów TROP oraz kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach CTSR. Jest certyfikowanym facylitatorem Design Thinking, Scrum Masterem (PSM I) oraz praktykiem Kanban (Team Kanban Practitioner / Kanban University). W 2020 roku rozpoczął 4-letnie szkolenie przygotowujące do uzyskania certyfikatu Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz certyfikatu European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT).