MENU
Czym jest Ciemna Strona Sprzedaży?
To "antyszkolenie", które demaskuje toksyczne schematy sprzedażowe:
Nie uczymy sztuczek, nie sprzedajemy złudzeń. Stawiamy Cię przed lustrem – pokazujemy, dlaczego Twoja sprzedaż nie działa, a potem dajemy narzędzia, żebyś naprawił to sam.
Czym NIE jest to szkolenie?
Jeśli szukasz kolejnego "motywacyjnego show", to nie jest miejsce dla Ciebie.
Cel główny:
Treści główne:
Ćwiczenia praktyczne:
Cel główny:
Treści główne:
Ćwiczenia praktyczne:
Cel główny:
Treści główne:
Ćwiczenia praktyczne:
Cel główny:
Treści główne:
Ćwiczenia praktyczne:
Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia otrzymasz dostęp do przestrzeni roboczej, w której:
Po szkoleniu w przestrzeni roboczej znajdziesz:
Dostęp będzie aktywny przez 3 miesiące po zakończeniu szkolenia.
Szkolenie przyniesie prawdziwy efekt, kiedy zderzymy teorię z praktyką i wyzwaniami codziennej pracy. W GBBC wierzymy, że są one po to, aby pracować skuteczniej i efektywniej. Cenimy uczestników z podobną wizją. Dlatego stworzyliśmy nasz autorski proces wzmacniający, którego celem jest utrzymanie i wzmocnienie efektów. Obejmuje on serię działań, które są podejmowane w celu zapewnienia, że uczestnicy szkolenia będą kontynuować naukę i wdrażać nowe umiejętności oraz wiedzę w swojej pracy.
Standardowy follow up trwa 8 tygodni i składa się z czterech etapów.
etap I. Praca wdrożeniowa (4 tygodnie po zakończeniu szkolenia)
Zaraz po szkoleniu uczestnicy otrzymują formularz z zadaniami wdrożeniowymi do wykonania. Sumienne wypełnienie formularza pozwala dobrze przygotować się do etapu II.
W trakcie wdrażania zdobytej wiedzy mogą pojawiać się dodatkowe pytania. Do tego służy chat wdrożeniowy. W nim możesz uzyskać odpowiedzi od trenera i/lub innych uczestników.
etap II. Powtórka (2h)
Podczas tego etapu trener w skrótowej formie przypomni najważniejsze kwestie poruszone na szkoleniu. Etap ma charakter dyskusji. Uczestnicy będą mogli podzielić się swoimi doświadczeniami.
etap III. Wyzwania wdrożeniowe (2h)
Najpierw następuje omówienie wszystkich wyzwań, które pojawiły się w etapie I. Dyskusja z uczestnikami o ich doświadczeniach i problemach. Wspólne tworzenie rozwiązań. Przypomnienie o istniejących narzędziach.
Później odbywa się sesja pytań i odpowiedzi. To moment na zadawanie pytań trenerowi i doprecyzowanie ewentualnych niejasności.
etap IV. Pytania niezadane
Przez 4 tygodnie od zakończenia etapu III funkcjonuje chat z trenerem. Jeżeli w tym czasie pojawi się pytanie lub wyzwanie, z którym się mierzysz. Trener udzieli rzeczowej, krótkiej odpowiedzi.
Uczestnicy nie muszą zabierać ze sobą żadnych przyborów biurowych - na sali będzie na nich czekać komplet pozwalający skupić się na szkoleniu i wykonywać notatki, w tym m.in. wydrukowane materiały szkoleniowe, których treść będzie pokrywała się z tym, o czym kolejno mówi trener.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma ekskluzywny certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności. Będzie on wydawany zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej.
W trakcie szkolenia na uczestników będą czekały przekąski oraz napoje, a w porze obiadowej podany zostanie lunch, aby uczestnicy nie musieli opuszczać miejsca, w którym odbywa się szkolenie.
Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z udziału w szkoleniu przed końcem I sesji, zwrócimy Ci 100% wartości szkolenia. Nie ma tutaj żadnych gwiazdek i warunków. Dajemy uczestnikom taką możliwość, bo znamy wartość stojącą za naszym autorskim szkoleniem.
TRENER PROWADZĄCY
Mentor sprzedaży, manager oraz trener z dyplomem Uniwersytetu w Białymstoku na kierunku ekonomii i ukończoną Szkołą Trenerów Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego. Jego kariera rozwijała się głownie na ryneu usług B2B, szczególnie w sektorach ubezpieczeń, bankowości i leasingu. Jego doświadczenie obejmuje pracę dla renomowanych firm takich jak EFG Eurobank, BGŻ, Raiffeisen Leasing, czy PKO Leasing, gdzie nie tylko zajmował kluczowe pozycje eksperckie i dyrektorskie, ale również skutecznie zarządzał zespołami sprzedażowymi. Jako menedżer przyczynił się do realizacji ambitnych celów budżetowych, osiągając poziom 500 milionów PLN rocznie.
W trakcie swojej kariery miał przyjemność obsłużyć ponad 1000 kontraktów biznesowych, co zostało uhonorowane wieloma nagrodami za bycie „najlepszym ekspertem i managerem”. Współpracował z szerokim spektrum klientów - od mikroprzedsiębiorstw, przez MŚP, korporacje, aż po przedsiębiorstwa strategiczne.
Specjalizuje się w pracy indywidualnej ze sprzedawcami i handlowcami, pomagając w kształtowaniu efektywnych postaw sprzedażowych poprzez zmianę nawyków i sposobu myślenia. Pasjonuje go wspieranie ludzi w procesie zmiany, szczególnie w zakresie współpracy, rozwoju i samopoznania. Jego podejście charakteryzuje otwartość na nowe wyzwania, a fraza „Nie da się!” zapala go do działania, motywuje do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań i przełamywania barier.
TRENER PROWADZĄCY
Współwłaściciel i Chief Revenue Officer w GBBC, trener, konsultant, socjolog, kulturoznawca.
Absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz programu Management w ICAN Institute. Posiadacz Lean Green Belt, certyfikatu Agile PM Foundation, oraz Change Management Foundation.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w działach sprzedaży i marketingu w branży finansowej (min. Raiffeisen Bank Polska, Capital Partners) oraz profesjonalnych usług dla biznesu (min. ICAN Institute, Grupa Altkom, Leanpassion).
Tworzył i zarządzał zespołami sprzedażowymi. Współtworzył i realizował strategie marketingowe i sprzedażowe, działając również jako przedsiębiorca w branży telekomunikacyjnej, energetycznej, pośrednictwa handlowego oraz usług księgowych. Współtworzył programy edukacyjne i doradcze dla największych polskich przedsiębiorstw.
Specjalizuje się w zarządzaniu na styku marketingu i sprzedaży, pasjonat procesów zachodzących pomiędzy klientem a dostawcą w świecie B2B. Fascynuje się możliwościami wykorzystania AI w sprzedaży i marketingu. Wierzy w procesy i ich ciągłe doskonalenie i uważa, że wie, jak to robić. Na co dzień sprzedaje, doradza, zarządza, konsultuje i szkoli.
Jeśli nie jesteś zamknięty na zmiany, nie szukasz gotowych skryptów sprzedażowych ani "motywacyjnego show" – nasze szkolenie z pewnością jest dla Ciebie!
Poznasz fundamenty skutecznego sprzedawcy, zrozumiesz, co blokuje Twoją sprzedaż oraz jak pokonać własne ograniczenia, a także stworzysz systematyczny plan działania, dzięki któremu realizacja celów sprzedażowych będzie dla Ciebie o wiele łatwiejsza. Co więcej, zajrzysz w głąb siebie i nauczysz się korzystać ze swojej "ciemnej strony" we właściwy sposób.
Na tym szkoleniu grupa to max 16 osób. Dbamy o komfort uczestników, dlatego grupy są na tyle małe, by każdy mógł się wypowiedzieć, zadać pytanie i jak najlepiej przyswoić wiedzę, którą przekazujemy.
Możesz kliknąć w przycisk „zapisz się” i wypełnić formularz, który się tam pojawi. Możesz również napisać do nas wiadomość e-mail lub zadzwonić – pokierujemy Cię.
Tak, wystawiamy faktury zawierające 23% VAT. Aby otrzymać fakturę, podaj nam następujące dane: nazwa firmy, adres siedziby firmy oraz NIP. Możemy także zawrzeć na fakturze dopisek według Twoich wytycznych.
Cena obejmuje udział w dwudniowym szkoleniu stacjonarnym, a także: przekąski oraz 2 posiłki obiadowe, drukowane materiały szkoleniowe, certyfikat oraz czasowy dostęp do przestrzeni roboczej, a także umożliwia branie udziału w procesie wzmacniającym.
Cena nie obejmuje noclegu ani dojazdu na szkolenie.