MENU
Motywacja i pieniądze. Dwa słowa wywołujące emocje i rozgrzewające pracodawców oraz pracowników, które pojawiają się w niemal każdej rozmowie o biznesie. Wszyscy szefowie chcą mieć zmotywowanych pracowników , a wszyscy pracownicy chcą jak najlepiej zarabiać – to oczywiste. Ale czy oznacza to, że w naturalny sposób pojawia się miejsce na “motywacyjną marchewkę” w postaci premii? Czy premie rzeczywiście działają? Czy pracownicy ich chcą? Czy warto spędzać czas nad systemami premiowymi?
Postanowiliśmy to sprawdzić. Wspólnie z Centrum Badawczo-Rozwojowym BIOSTAT w styczniu 2024 zrealizowaliśmy badanie na reprezentatywnej grupie 1144 pracujących Polaków przy użyciu metody CAWI.
Wszystkich zainteresowanych tym, jaką rolę pełni premia w kontekście motywacji pracowników zapraszamy do pobrania stworzonego przez nas raportu.
W badaniu ankietowym zadaliśmy kilkanaście ważnych pytań, m.in.:
Ale z raportu dowiesz się także: