DARMOWY RAPORT
„Tylko nie do sprzedaży” - obraz handlowca oczami PolakówPobierz i przeczytaj!

Zawód handlowca w dobie cyfryzacji budzi wiele emocji i pytań. Choć zakupy online są dziś na wyciągnięcie ręki, a klienci coraz częściej korzystają z nowoczesnych narzędzi, rola handlowców wciąż pozostaje niezwykle ważna. Ale jak tak naprawdę postrzegają ich Polacy? Czy handlowcy cieszą się zaufaniem, czy raczej napotykają na bariery i stereotypy? Zbadaliśmy to.

Wspólnie z Centrum Badawczo-Rozwojowym BIOSTAT zrealizowaliśmy badanie na reprezentatywnej grupie 1067 dorosłych Polaków przy użyciu metody CAWI.

Jeśli interesuje Cię, jakie emocje towarzyszą kontaktom z handlowcami, co Polacy myślą o tej profesji i jak można zmienić jej wizerunek – zapraszamy do pobrania naszego raportu.

POBIERZ RAPORT

Czego dowiesz się z raportu „Tylko nie do sprzedaży” - obraz handlowca oczami Polaków?

W badaniu ankietowym zadaliśmy wiele ważnych pytań, m.in.:

  • Jakie emocje towarzyszą Ci podczas rozmowy z handlowcem lub sprzedawcą?
  • Czy uważasz, że handlowcy są prawdomówni?
  • Czy uważasz, że zawód handlowca nie jest powodem do dumy?
  • Na ile prawdopodobne jest, że zarekomendujesz znajomym lub rodzinie pracę (w roli) handlowca?
  • Czy podczas rozmowy z przedstawicielem handlowym zachowujesz czujność?

Ale z raportu dowiesz się także:

  • W jakich okolicznościach Polacy stykają się z handlowcami?
  • Czy Polacy uważają zawód handlowca za poważany i prestiżowy?
  • Czy rozmowom z handlowcami częściej towarzyszy radość, czy może złość?
  • Jak powinni się zachowywać handlowcy, by nie utrwalać negatywnych stereotypów związanych z tym zawodem?
Raport jest dostępny za darmo dla osób zapisanych na newsletter.
Zapisz się, aby otrzymywać fachową wiedzę oraz informacje o nadchodzących webinarach i szkoleniach.
Nie spamujemy – wysyłamy maksymalnie 2 maile miesięcznie!
ZAPISZ SIĘ I POBIERZ RAPORT
Raport powstał przy współpracy:
GBBC Business Booster

Zapisz się na newsletter aby pobrać raport

    Imię i nazwisko *

    Adres email *

    Dziękujemy za zapisanie się!

    POBIERZ RAPORT