MENU
Praktyczny rozwój profesjonalistów HR
Jak rozumiemy wyzwania współczesnego HR?
W realiach dzisiejszego biznesu HR to już nie tylko wsparcie, lecz partner, którego decyzje mogą przesądzić o przewadze konkurencyjnej firmy. Coraz częściej sukces zależy nie od „miękkich” umiejętności czy znajomości narzędzi, ale od odwagi i kompetencji w podejmowaniu decyzji, prowadzeniu zmiany i strategicznym łączeniu ludzi z celami biznesowymi.
Do zespołów, z którymi pracujemy, trafiają wyzwania takie jak:
• Brak realnego wpływu HR na decyzje zarządu,
• Chaos i niska przewidywalność działań,
• Niewystarczająca współpraca HR z menedżerami,
• Wysoka rotacja i wypalenie,
• Potrzeba budowy autorytetu HR oraz wdrażania nowoczesnych, mierzalnych rozwiązań.
HR Master powstał, by te wyzwania przekuć w konkretne zmiany i przewagi Twojej organizacji.
To program otwarty stworzony z myślą o osobach pragnących rozwijać swoją karierę w HR - w roli HRBP, HR Manager, Learning & Development.
Decydując się na ten program, unikasz ryzyka marginalizacji HR w organizacji i utraty realnego wpływu na kluczowe decyzje. Chronisz zespół przed chaosem, powielaniem tych samych błędów i wypaleniem, które często towarzyszą działaniom bez jasnej strategii. Zyskujesz też ochronę przed zagrożeniami związanymi z compliance i negatywnym wizerunkiem HR jako „działu administracyjnego”.
Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia otrzymasz dostęp do przestrzeni roboczej, w której:
Po szkoleniu w przestrzeni roboczej znajdziesz:
Dostęp będzie aktywny przez 3 miesiące po zakończeniu szkolenia.
Szkolenie przyniesie prawdziwy efekt, kiedy zderzymy teorię z praktyką i wyzwaniami codziennej pracy. W GBBC wierzymy, że są one po to, aby pracować skuteczniej i efektywniej. Cenimy uczestników z podobną wizją. Dlatego stworzyliśmy nasz autorski proces wzmacniający, którego celem jest utrzymanie i wzmocnienie efektów. Obejmuje on serię działań, które są podejmowane w celu zapewnienia, że uczestnicy szkolenia będą kontynuować naukę i wdrażać nowe umiejętności oraz wiedzę w swojej pracy.
Standardowy follow up trwa 8 tygodni i składa się z czterech etapów.
etap I. Praca wdrożeniowa (4 tygodnie po zakończeniu szkolenia)
Zaraz po szkoleniu uczestnicy otrzymują formularz z zadaniami wdrożeniowymi do wykonania. Sumienne wypełnienie formularza pozwala dobrze przygotować się do etapu II.
W trakcie wdrażania zdobytej wiedzy mogą pojawiać się dodatkowe pytania. Do tego służy chat wdrożeniowy. W nim możesz uzyskać odpowiedzi od trenera i/lub innych uczestników.
etap II. Powtórka (2h)
Podczas tego etapu trener w skrótowej formie przypomni najważniejsze kwestie poruszone na szkoleniu. Etap ma charakter dyskusji. Uczestnicy będą mogli podzielić się swoimi doświadczeniami.
etap III. Wyzwania wdrożeniowe (2h)
Najpierw następuje omówienie wszystkich wyzwań, które pojawiły się w etapie I. Dyskusja z uczestnikami o ich doświadczeniach i problemach. Wspólne tworzenie rozwiązań. Przypomnienie o istniejących narzędziach.
Później odbywa się sesja pytań i odpowiedzi. To moment na zadawanie pytań trenerowi i doprecyzowanie ewentualnych niejasności.
etap IV. Pytania niezadane
Przez 4 tygodnie od zakończenia etapu III funkcjonuje chat z trenerem. Jeżeli w tym czasie pojawi się pytanie lub wyzwanie, z którym się mierzysz. Trener udzieli rzeczowej, krótkiej odpowiedzi.
Uczestnicy nie muszą zabierać ze sobą żadnych przyborów biurowych - na sali będzie na nich czekać komplet pozwalający skupić się na szkoleniu i wykonywać notatki, w tym m.in. wydrukowane materiały szkoleniowe, których treść będzie pokrywała się z tym, o czym kolejno mówi trener.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma ekskluzywny certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności. Będzie on wydawany zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej.
W trakcie szkolenia na uczestników będą czekały przekąski oraz napoje, a w porze obiadowej podany zostanie lunch, aby uczestnicy nie musieli opuszczać miejsca, w którym odbywa się szkolenie.
Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z udziału w szkoleniu przed końcem I sesji, zwrócimy Ci 100% wartości szkolenia. Nie ma tutaj żadnych gwiazdek i warunków. Dajemy uczestnikom taką możliwość, bo znamy wartość stojącą za naszym autorskim szkoleniem z Negocjacji Nielinearnych.
TRENER PROWADZĄCY
Agnieszka Pytlewska
Ekspertka HR, menedżerka, praktyk i doradczyni z ponad 15-letnim doświadczeniem biznesowym. Zarządza projektami HR, buduje zespołu i wdraża zmiany organizacyjne.. Wspiera liderów, menedżerów oraz działy HR w rozwijaniu kompetencji, projektowaniu efektywnych procesów HR oraz tworzeniu nowoczesnej kultury pracy.
Jako HR Business Partner stara się kształtować firmy, w których pracownicy są naprawdę najważniejszym aktywem. Jest pasjonatką tworzenia miejsc pracy, w których ludzie mogą rozkwitać i osiągać swoje pełne potencjały.
W obszarze zarządzania zasobami ludzkimi zdobyła szeroki zakres doświadczeń, które pomagają jej tworzyć strategie, programy i inicjatywy, które wpływają na zaangażowanie pracowników, rozwijają ich umiejętności i tworzą otoczenie pracy oparte na wartościach i etyce. Wierzy, że zadowoleni pracownicy to klucz do sukcesu organizacji, dlatego jej podejście koncentruje się na zrozumieniu ich potrzeb, wspieraniu rozwoju kariery oraz tworzeniu kultury organizacyjnej, która inspiruje do osiągania najlepszych wyników.
Z wykształcenia Logistyk. Hobbystycznie wizażystka i projektantka wnętrz. Prywatnie mama i właścicielka owczarka niemieckiego.
Mierzysz się z wyzwaniami w obszarze HR i potrzebujesz innego wsparcia niż szkolenie otwarte? Skontaktuj się z nami. Prowadzimy projekty doradcze oraz Interim Management w obszarze HR.
Tak, jeśli pracujesz w HR i chcesz mieć realny wpływ na decyzje biznesowe oraz budować autorytet swojej roli. Szkolenie jest dla osób gotowych na strategiczne podejście i odważne działania w zmiennym środowisku.
Dowiesz się, jak przekształcić HR w partnera biznesowego, budować wpływ i wprowadzać mierzalne zmiany. Nauczysz się też skutecznie łączyć cele firmy z potencjałem ludzi i przeciwdziałać wypaleniu oraz rotacji.
Maksymalna liczebność grupy to 16 osób. Dbamy o komfort uczestników, dlatego grupy są na tyle małe, by każdy mógł się wypowiedzieć, zadać pytanie i jak najlepiej przyswoić wiedzę, którą przekazujemy.
Możesz kliknąć w przycisk „zapisz się” i wypełnić formularz, który się tam pojawi. Możesz również napisać do nas wiadomość e-mail lub zadzwonić – pokierujemy Cię.
Tak, wystawiamy faktury zawierające 23% VAT. Aby otrzymać fakturę, podaj nam następujące dane: nazwa firmy, adres siedziby firmy oraz NIP. Możemy także zawrzeć na fakturze dopisek według Twoich wytycznych.
Cena obejmuje udział w dwudniowym szkoleniu stacjonarnym, a także: przekąski oraz 2 posiłki obiadowe, drukowane materiały szkoleniowe, certyfikat, dostęp do audiobooka oraz czasowy dostęp do przestrzeni roboczej, a także umożliwia branie udziału w procesie wzmacniającym. Szerzej piszemy o tym tutaj. Cena nie obejmuje noclegu ani dojazdu na szkolenie.