Skuteczne domykanie sprzedaży

Chcesz zwiększyć skuteczność sprzedaży, udrożnić lejek i częściej finalizować transakcje? A może zależy Ci na tym, by skutecznie bronić ceny, marży i prowizji? Sales Closing Booster to intensywne szkolenie stworzone dla osób, które chcą świadomie i efektywnie prowadzić klienta przez cały proces sprzedażowy – od pierwszego kontaktu, przez budowanie relacji, aż po finalizację sprzedaży.

Podczas szkolenia opanujesz sztukę rozmowy z klientem, nauczysz się pracy z obiekcjami, poznasz techniki obrony ceny, odkryjesz nowoczesne strategie, które pomogą Ci rozpoznać klientów naprawdę gotowych do zakupu, dowiesz się, jak tworzyć ofertę razem z klientem – tak, by była dla niego atrakcyjna i trudna do odrzucenia.

Sales Closing Booster to 100% praktyki. Ćwiczenia, case studies i symulacje pozwolą Ci przećwiczyć nowe umiejętności i od razu wykorzystać je w rzeczywistych sytuacjach sprzedażowych. Efekt? Większa skuteczność, więcej domknięć, szybsze wyniki.

Szkolenie Sales Closing Booster jest teraz dostępne w formule zamkniętej dedykowanej firmom i instytucjom. Oznacza to, że możemy przeprowadzić warsztaty wyłącznie dla Twojego zespołu – dopasowane do specyfiki konkretnej branży czy działu, w wybranym terminie i miejscu.

Dla kogo jest szkolenie Sales Closing Booster?

  • Dla wszystkich, którzy na co dzień zajmują się sprzedawaniem.
  • Dla tych, którzy chcą pozbyć się stresu związanego z odmową klienta.
  • Dla osób, które chciałyby sprawnie rezygnować z nieperspektywicznych klientów.
  • Dla tych, którzy chcą uwolnić swój potencjał do obsługi klientów, którzy kupią.
  • Dla doświadczonych i początkujących handlowców.

Dla kogo NIE jest to szkolenie?

  • dla tych, którym nie przeszkadza zatkany lejek sprzedażowy.
  • dla tych, którzy mogą sprzedawać najtaniej.
  • dla tych, którzy lubią czekać w nieskończoność na decyzję klienta.
  • dla lubiących walenie głową w sprzedażowy mur.
  • dla tych, którzy uważają, że umiejętności i techniki sprzedażowe nie są im potrzebne.
  • dla tych, którym nie zależy na rezygnacji z nieperspektywicznych klientów.
  • dla osób, które są zamknięte na jakiekolwiek zmiany.
  • dla wszystkich, którzy mają nieetyczne, złe intencje.
  • dla tych, którzy odrzucają najnowszą wiedzę.
  • dla osób, które chcą sprzedać za wszelką cenę.

Korzyści płynące z udziału w szkoleniu z domykania sprzedaży

Z perspektywy
organizacji

  • Lepiej zarządzany proces sprzedaży = efektywniejsza organizacja.
  • Wykwalifikowani handlowcy = lepsze wyniki.
  • Ograniczenie rotacji pracowników i zwiększenie ich lojalności.
  • Wyższy poziom zaangażowania i satysfakcji z pracy.
  • Bezpieczeństwo inwestycji: zwrot środków.

Z perspektywy
uczestnika

  • Efektywne zarządzanie procesem sprzedaży, co przekłada się na lepsze wyniki.
  • Wyższy poziom satysfakcji, a niższy – frustracji.
  • Łatwość podejmowania decyzji – nauczysz się rezygnować z kiepskich klientów
  • Wymiana doświadczeń z pozostałymi uczestnikami.
  • Metody pracy i narzędzia do natychmiastowego zastosowania.

Kto dzięki naszemu szkoleniu już potrafi domykać proces sprzedaży?

proces obsługi ciemna strona sprzedaży skuteczna sprzedaż B2B

Jak wygląda proces realizacji szkolenia krok po kroku?

Proces realizacji szkolenia zamkniętego rozpoczynamy od omówienia oferty i dopasowania jej do potrzeb Twojego zespołu. Podczas etapu kalibracji wspólnie ustalamy cele, kontekst biznesowy oraz poziom uczestników. Na tej podstawie przygotowujemy ankietę przedszkoleniową.

Kolejnym krokiem jest uruchomienie wirtualnej przestrzeni roboczej — to tam udostępniamy materiały i prowadzimy komunikację z uczestnikami.

Szkolenie realizujemy w sposób intensywny i praktyczny, zgodnie z wcześniej ustalonym scenariuszem. Po jego zakończeniu zbieramy opinie w ankiecie poszkoleniowej i przygotowujemy podsumowanie wraz z rekomendacjami.

Na życzenie klienta możemy również zorganizować sesję wzmacniającą, która pomaga skutecznie wdrożyć nowe umiejętności w codziennej pracy.

ramowy program szkolenia (dostosujemy go do Twojej firmy)

Moduł I Budowa wizerunku i zaufania

Co zrobić, aby klient nas wysłuchał?

Główne zagadnienia:

  1. Sztuka rozmowy z klientem.
  2. Mowa nieantagonizująca, czyli jak nie rozmawiać z gadem.
  3. System 1 i System 2 D. Kahnemana.
  4. Asertywność – podstawy prawidłowego rozumienia asertywności. Jak rozmawiać w poszanowaniu innych.
  5. Zabójcy komunikacji.
  6. Sztuka aktywnego słuchania.
  7. Praca z obiekcjami.
  8. Identyfikacja decydentów ECNI.
  9. Nowa rola decydentów i osób zaangażowanych w proces podejmowania decyzji.

Warsztat:
Konstruowanie nieantagonizujących komunikatów. Ćwiczenie aktywnego słuchania. Gra edukacyjna rozpoznanie decydentów.

Moduł II Rzucanie wyzwań

Jak odsiać prawdziwie zainteresowanych i oferować tylko tym, którzy z dużym prawdopodobieństwem kupią?

Główne zagadnienia:

  1. ZMOT – zero moment of truth, czyli zmiana w procesie zakupowym klienta.
  2. Cykl zakupowy klienta w czasie rewolucji cyfrowej.
  3. Nasze przewagi konkurencyjne.
  4. Oferta naszych konkurentów.
  5. Jak tracić́ klienta to szybko, czyli jak uwolnić́ potencjał sprzedażowy.
  6. Teoria „Bólu” w sprzedaży.
  7. Na czym polega proces zainteresowania klienta?
  8. Jak sprawdzić́, czy klient jest zainteresowany?
  9. Sztuka zadawania pytań na bazie SPIN.
  10. Zasady sprzedaży transformacyjnej.

Warsztat:
Gra: walka przewag konkurencyjnych. Budowa pytań zgodnie z metodą SPIN Neila Rackhama.

Moduł III Oferowanie

Jeśli klient sam sobie złoży ofertę, na pewno ją wybierze. 

Główne zagadnienia:

  1. 3 zasady oferowania.
  2. Elementy dobrej oferty.
  3. Konstrukcja oferty z klientem.
  4. Rozmowa o ofercie.

Warsztat:
Gra: budowa oferty z klientem. Ćwiczenie: rozmowa o ofercie.

Moduł IV Prowadzenie klienta do decyzji

Ostateczną decyzję klient musi podjąć sam. Zadaniem handlowca jest asystowanie mu w tej decyzji i nadawanie tempa kolejnym krokom.

Główne zagadnienia:

  1. Każda decyzja jest lepsza niż brak decyzji.
  2. Kiedy wiemy, że klient potrzebuje czasu?
  3. Kiedy rozstać się z klientem?
  4. Jak prowadzić klienta do podjęcia decyzji?
  5. Szybkie zamknięcie – przed czym nas chroni?
  6. Zamykanie drogi powrotu – prowadzenie klienta przez lejek sprzedażowy.
  7. Techniki obrony ceny.
  8. Algorytmy sprzedażowe – uczymy się na sukcesach i na błędach. Szkoła budowania pamięci organizacji.

Warsztat:
Case study: Muszę się z tym przespać. Piszemy e-mail pożegnalny. Ćwiczenie technik obrony ceny – face to face oraz mailowo. Sesja algorytmów sprzedażowych.

Opinie uczestników naszego szkolenia z domykania sprzedaży

Grzegorz Barszcz zapewnił zespołowi dr Eryk doskonałe doświadczenie. Dzięki nieszablonowemu podejściu do kwestii edukacji mam pewność, że wiedza i umiejętności wyniesione z sali szkoleniowej będą miały zastosowanie w codziennej pracy i pomogą nam osiągać wyznaczone cele. Z przyjemnością polecam usługi świadczone przez GBBC.

Paulina Zawiła
Sales Director
dr Eryk S.A.

Na szczególną uwagę zasługuje przygotowanie trenera i wysoki poziom prowadzonego szkolenia: umiejętność zaangażowania uczestników, jasność przekazu oraz praktyczny wymiar prezentowanej wiedzy.

Na podstawie powyższego możemy z pełnym przekonaniem polecić firmę GBBC wszystkim tym, którzy poszukują solidnego partnera w obszarze budowania świadomości biznesowej oraz rozwoju kompetencji zespołów sprzedażowych.

Marcin Zieleśkiewicz
Dyrektor ds. Sprzedaży Hurtowej oraz sieci Majster Plus
Składy VOX Sp. z o.o. sp.k.

Wykorzystujemy wiedzę i narzędzia poznane podczas warsztatów w naszej codziennej pracy i potwierdzamy, że są użyteczne.

Wszyscy poszukujący wartościowego i przede wszystkim praktycznego szkolenia sprzedażowego powinni zwrócić uwagę na propozycję GBBC!

Mirosław Karpowicz
Współwłaściciel
Meble BEST Sp. z o.o.

teoria i praktyka szkolenie sprzedażowe

Czym Sales Closing Booster różni się od innych szkoleń sprzedażowych?

Skuteczność sprzedaży — a więc to, czy zamkniesz odpowiednią liczbę transakcji w określonym czasie — zależy od wielu czynników: konkurencyjności oferty, jakości prospectingu, efektywności zespołu sprzedażowego oraz umiejętności szybkiego rezygnowania z leadów bez potencjału.

Sales Closing Booster to szkolenie, które łączy solidne podstawy teoretyczne z praktycznymi narzędziami wspierającymi przyspieszenie procesu sprzedaży. Uczestnicy poznają m.in. techniki kwalifikacji leadów, nieantagonizującego argumentowania oraz prowadzenia klienta do decyzji zakupowej — oparte na najnowszych odkryciach naukowych, w tym badaniach noblisty Daniela Kahnemana.

W programie znajdują się również sprawdzone techniki obrony ceny, które pomagają chronić marżę bez utraty klienta.

Tym, co wyróżnia to szkolenie, jest doskonałe połączenie wiedzy teoretycznej z praktyką. Część teoretyczna przeplata się z unikalnymi ćwiczeniami i symulacjami, dzięki czemu uczestnicy nie tylko zdobywają nową wiedzę, ale już od następnego dnia potrafią skutecznie wdrażać ją w codziennej pracy.

Nie tylko szkolenie - co jeszcze od nas dostaniesz?

Dostęp do przestrzeni roboczej

Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia otrzymasz dostęp do przestrzeni roboczej, w której:

  • będziesz miał dostęp do pre-worków
  • zapoznasz się z ciekawymi materiałami na temat negocjacji
  • będziesz mógł zadać pytania trenerowi
  • nawiążesz kontakt z pozostałymi uczestnikami szkoleniami
  • otrzymasz komplet informacji organizacyjnych

Po szkoleniu w przestrzeni roboczej znajdziesz:

  • materiały szkoleniowe
  • zdjęcia flipów i innych materiałów ćwiczeniowych
  • zadanie wdrożeniowe
  • informacje o sesji wzmacniającej i przygotowaniu do niej
  • kanał kontaktu z trenerem

Dostęp będzie aktywny przez 3 miesiące po zakończeniu szkolenia.

Proces wzmacniający typu follow up

Szkolenie przyniesie prawdziwy efekt, kiedy zderzymy teorię z praktyką i wyzwaniami codziennej pracy. W GBBC wierzymy, że są one po to, aby pracować skuteczniej i efektywniej. Cenimy uczestników z podobną wizją. Dlatego stworzyliśmy nasz autorski proces wzmacniający, którego celem jest utrzymanie i wzmocnienie efektów. Obejmuje on serię działań, które są podejmowane w celu zapewnienia, że uczestnicy szkolenia będą kontynuować naukę i wdrażać nowe umiejętności oraz wiedzę w swojej pracy.

Standardowy follow up trwa 8 tygodni i składa się z czterech etapów.

etap I. Praca wdrożeniowa (4 tygodnie po zakończeniu szkolenia)

Zaraz po szkoleniu uczestnicy otrzymują formularz z zadaniami wdrożeniowymi do wykonania. Sumienne wypełnienie formularza pozwala dobrze przygotować się do etapu II.

W trakcie wdrażania zdobytej wiedzy mogą pojawiać się dodatkowe pytania. Do tego służy chat wdrożeniowy. W nim możesz uzyskać odpowiedzi od trenera i/lub innych uczestników.

etap II. Powtórka (2h)

Podczas tego etapu trener w skrótowej formie przypomni najważniejsze kwestie poruszone na szkoleniu. Etap ma charakter dyskusji. Uczestnicy będą mogli podzielić się swoimi doświadczeniami.

etap III. Wyzwania wdrożeniowe (2h)

Najpierw następuje omówienie wszystkich wyzwań, które pojawiły się w etapie I. Dyskusja z uczestnikami o ich doświadczeniach i problemach. Wspólne tworzenie rozwiązań. Przypomnienie o istniejących narzędziach.

Później odbywa się sesja pytań i odpowiedzi. To moment na zadawanie pytań trenerowi i doprecyzowanie ewentualnych niejasności.

etap IV. Pytania niezadane

Przez 4 tygodnie od zakończenia etapu III funkcjonuje chat z trenerem. Jeżeli w tym czasie pojawi się pytanie lub wyzwanie, z którym się mierzysz. Trener udzieli rzeczowej, krótkiej odpowiedzi.

Materiały szkoleniowe

Uczestnicy nie muszą zabierać ze sobą żadnych przyborów biurowych - na sali będzie na nich czekać komplet pozwalający skupić się na szkoleniu i wykonywać notatki, w tym m.in. wydrukowane materiały szkoleniowe, których treść będzie pokrywała się z tym, o czym kolejno mówi trener.

Certyfikat w wersji papierowej i elektronicznej

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma ekskluzywny certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności. Będzie on wydawany zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej.

certyfikat szkolenie sprzedażowe

Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze!

Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z udziału w szkoleniu przed końcem I sesji, zwrócimy Ci 100% wartości szkolenia. Nie ma tutaj żadnych gwiazdek i warunków. Dajemy uczestnikom taką możliwość, bo znamy wartość stojącą za naszym szkoleniem Sales Closing Booster.

Zaufali nam:

lukasz piatek gbbc sprzedaz

TRENER PROWADZĄCY

Łukasz Piątek

Mentor sprzedaży, manager oraz trener z dyplomem Uniwersytetu w Białymstoku na kierunku ekonomii i ukończoną Szkołą Trenerów Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego. Jego kariera rozwijała się głownie na ryneu usług B2B, szczególnie w sektorach ubezpieczeń, bankowości i leasingu. Jego doświadczenie obejmuje pracę dla renomowanych firm takich jak EFG Eurobank, BGŻ, Raiffeisen Leasing, czy PKO Leasing, gdzie nie tylko zajmował kluczowe pozycje eksperckie i dyrektorskie, ale również skutecznie zarządzał zespołami sprzedażowymi. Jako menedżer przyczynił się do realizacji ambitnych celów budżetowych, osiągając poziom 500 milionów PLN rocznie.

W trakcie swojej kariery miał przyjemność obsłużyć ponad 1000 kontraktów biznesowych, co zostało uhonorowane wieloma nagrodami za bycie „najlepszym ekspertem i managerem”. Współpracował z szerokim spektrum klientów - od mikroprzedsiębiorstw, przez MŚP, korporacje, aż po przedsiębiorstwa strategiczne.

Specjalizuje się w pracy indywidualnej ze sprzedawcami i handlowcami, pomagając w kształtowaniu efektywnych postaw sprzedażowych poprzez zmianę nawyków i sposobu myślenia. Pasjonuje go wspieranie ludzi w procesie zmiany, szczególnie w zakresie współpracy, rozwoju i samopoznania. Jego podejście charakteryzuje otwartość na nowe wyzwania, a fraza „Nie da się!” zapala go do działania, motywuje do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań i przełamywania barier.

Ceny

2-dniowe szkolenie stacjonarne
13 300 zł netto
Proces wzmacniający typu follow up online (opcjonalnie)
4 995 zł netto

Masz pytania?

chevron-down