MENU
Chcesz poszerzyć swoje umiejętności sprzedażowe, odetkać lejek sprzedażowy i zwiększyć skuteczność domykania transakcji? Chcesz skutecznie bronić swoją cenę, marżę i prowizję. Sales Closing Booster to szkolenie sprzedażowe stworzone dla osób, które chcą efektywnie prowadzić klienta przez cały proces sprzedażowy - od prospectingu, przez budowanie zaufania, aż po domykanie sprzedaży.
Podczas tego szkolenia opanujesz sztukę rozmowy z klientem, technikę obrony ceny czy pracę z obiekcjami. Poznasz też nowoczesne techniki sprzedażowe, które pomogą Ci zidentyfikować prawdziwie zainteresowanych klientów. Dowiesz się, jak stworzyć ofertę we współpracy z klientem, dzięki czemu stanie się ona dla niego bardziej atrakcyjna i skuteczna.
Sales Closing Booster to przede wszystkim praktyka. Liczne ćwiczenia, case studies i symulacje pomogą Ci przełożyć zdobyte umiejętności na realne działania, co zwiększy Twoją skuteczność w sprzedaży i pomoże Ci szybciej osiągać Twoje cele biznesowe.
Zapraszamy!
Co zrobić, aby klient nas wysłuchał?
Główne zagadnienia:
Warsztat:
Konstruowanie nieantagonizujących komunikatów. Ćwiczenie aktywnego słuchania. Gra edukacyjna rozpoznanie decydentów.
Jak odsiać prawdziwie zainteresowanych i oferować tylko tym, którzy z dużym prawdopodobieństwem kupią?
Główne zagadnienia:
Warsztat:
Gra: walka przewag konkurencyjnych. Budowa pytań zgodnie z metodą SPIN Neila Rackhama.
Jeśli klient sam sobie złoży ofertę, na pewno ją wybierze.
Główne zagadnienia:
Warsztat:
Gra: budowa oferty z klientem. Ćwiczenie: rozmowa o ofercie.
Ostateczną decyzję klient musi podjąć sam. Zadaniem handlowca jest asystowanie mu w tej decyzji i nadawanie tempa kolejnym krokom.
Główne zagadnienia:
Warsztat:
Case study: Muszę się z tym przespać. Piszemy e-mail pożegnalny. Ćwiczenie technik obrony ceny – face to face oraz mailowo. Sesja algorytmów sprzedażowych.
To, czy zamkniesz oczekiwaną liczbę transakcji w określonym czasie, zależy od wielu czynników: konkurencyjności oferty, skuteczności prospectingu, efektywności zespołu sprzedażowego oraz umiejętności szybkiej rezygnacji z nieperspektywicznych leadów.
Szkolenie Sales Closing Booster dostarcza teoretycznych podstaw i praktycznych narzędzi, które pomagają przyspieszyć proces sprzedaży. Poznasz techniki kwalifikacji leadów, nieantagonizującego argumentowania oraz prowadzenia klienta do decyzji zakupowej oparte na najnowszych odkryciach naukowych, w tym na badaniach noblisty - Daniela Kahnemana. Nauczysz się skutecznych, sprawdzonych w praktyce technik obrony ceny, które uratują Twoją marżę.
Dzięki temu, że część teoretyczna przeplata się z unikalnymi ćwiczeniami praktycznymi, uczestnicy naszego szkolenia nie tylko wychodzą z sali szkoleniowej bogatsi o nową wiedzę, ale także (a może przede wszystkim) już od kolejnego dnia pracy z powodzeniem wdrażają w życie nowe umiejętności. To szkolenie to idealny mix teorii i praktyki.
Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia otrzymasz dostęp do przestrzeni roboczej, w której:
Po szkoleniu w przestrzeni roboczej znajdziesz:
Dostęp będzie aktywny przez 3 miesiące po zakończeniu szkolenia.
Szkolenie przyniesie prawdziwy efekt, kiedy zderzymy teorię z praktyką i wyzwaniami codziennej pracy. W GBBC wierzymy, że są one po to, aby pracować skuteczniej i efektywniej. Cenimy uczestników z podobną wizją. Dlatego stworzyliśmy nasz autorski proces wzmacniający, którego celem jest utrzymanie i wzmocnienie efektów. Obejmuje on serię działań, które są podejmowane w celu zapewnienia, że uczestnicy szkolenia będą kontynuować naukę i wdrażać nowe umiejętności oraz wiedzę w swojej pracy.
Standardowy follow up trwa 8 tygodni i składa się z czterech etapów.
etap I. Praca wdrożeniowa (4 tygodnie po zakończeniu szkolenia)
Zaraz po szkoleniu uczestnicy otrzymują formularz z zadaniami wdrożeniowymi do wykonania. Sumienne wypełnienie formularza pozwala dobrze przygotować się do etapu II.
W trakcie wdrażania zdobytej wiedzy mogą pojawiać się dodatkowe pytania. Do tego służy chat wdrożeniowy. W nim możesz uzyskać odpowiedzi od trenera i/lub innych uczestników.
etap II. Powtórka (2h)
Podczas tego etapu trener w skrótowej formie przypomni najważniejsze kwestie poruszone na szkoleniu. Etap ma charakter dyskusji. Uczestnicy będą mogli podzielić się swoimi doświadczeniami.
etap III. Wyzwania wdrożeniowe (2h)
Najpierw następuje omówienie wszystkich wyzwań, które pojawiły się w etapie I. Dyskusja z uczestnikami o ich doświadczeniach i problemach. Wspólne tworzenie rozwiązań. Przypomnienie o istniejących narzędziach.
Później odbywa się sesja pytań i odpowiedzi. To moment na zadawanie pytań trenerowi i doprecyzowanie ewentualnych niejasności.
etap IV. Pytania niezadane
Przez 4 tygodnie od zakończenia etapu III funkcjonuje chat z trenerem. Jeżeli w tym czasie pojawi się pytanie lub wyzwanie, z którym się mierzysz. Trener udzieli rzeczowej, krótkiej odpowiedzi.
Uczestnicy nie muszą zabierać ze sobą żadnych przyborów biurowych - na sali będzie na nich czekać komplet pozwalający skupić się na szkoleniu i wykonywać notatki, w tym m.in. wydrukowane materiały szkoleniowe, których treść będzie pokrywała się z tym, o czym kolejno mówi trener.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma ekskluzywny certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności. Będzie on wydawany zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej.
W trakcie szkolenia na uczestników będą czekały przekąski oraz napoje, a w porze obiadowej podany zostanie lunch, aby uczestnicy nie musieli opuszczać miejsca, w którym odbywa się szkolenie.
Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z udziału w szkoleniu przed końcem I sesji, zwrócimy Ci 100% wartości szkolenia. Nie ma tutaj żadnych gwiazdek i warunków. Dajemy uczestnikom taką możliwość, bo znamy wartość stojącą za naszym szkoleniem Sales Closing Booster.
TRENER PROWADZĄCY
Założyciel i CEO w GBBC. Przedsiębiorca, menedżer.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz programów Management i ICAN Total Selling w ICAN Institute. W swojej dwudziestoletniej karierze zarządzał obszarami marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych.
Ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego, tworzenia strategii od intencji po wdrożenie w tym najnowocześniejszą metodą OKR. Strateg marketingu i sprzedaży. Praktyk biznesu. Finalista ogólnopolskiego konkursu Dyrektor Marketingu Roku.
Specjalizuje się̨ w budowaniu i wdrażaniu: strategii rozwoju firm i marek, procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Doświadczony negocjator, który przez 20 lat swojej pracy zawodowej negocjował szerokie spektrum umów od sieci detalicznych po międzynarodowe kontrakty z globalnymi koncernami (zachęcamy także do rozważenia udziału w szkoleniu z Negocjacji Nielinarnych).
Zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił ponad tysiąc osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe, a skończywszy na największych spółkach giełdowych.
Chcesz, aby Grzegorz Barszcz przyjechał do siedziby Twojej firmy i przeprowadził szkolenie Sales Closing Booster dla Twojego zespołu? Zadzwoń lub napisz do nas!
Jeśli nie jesteś zamknięty na zmiany, ani nie uważasz, że pozjadałeś wszystkie rozumy – nasze szkolenie z domykania sprzedaży z pewnością jest dla Ciebie!
Poznasz narzędzia prospectingu i kwalifikacji leadów oraz techniki nieantagonizujacego argumentowania. Nauczysz się skutecznie prowadzić klienta przez cały proces - od poszukiwania klienta do jego decyzji zakupowej. Więcej szczegółów znajdziesz w programie szkolenia Sales Closing Booster.
Na szkoleniu z negocjacji grupa to max 16 osób. Dbamy o komfort uczestników, dlatego grupy są na tyle małe, by każdy mógł się wypowiedzieć, zadać pytanie i jak najlepiej przyswoić wiedzę, którą przekazujemy.
Możesz kliknąć w przycisk „zapisz się” i wypełnić formularz, który się tam pojawi. Możesz również napisać do nas wiadomość e-mail lub zadzwonić – pokierujemy Cię.
Tak, wystawiamy faktury zawierające 23% VAT. Aby otrzymać fakturę, podaj nam następujące dane: nazwa firmy, adres siedziby firmy oraz NIP. Możemy także zawrzeć na fakturze dopisek według Twoich wytycznych.
Cena obejmuje udział w dwudniowym szkoleniu stacjonarnym, a także: przekąski oraz 2 posiłki obiadowe, drukowane materiały szkoleniowe, certyfikat, dostęp do audiobooka oraz czasowy dostęp do przestrzeni roboczej, a także umożliwia branie udziału w procesie wzmacniającym. Szerzej piszemy o tym tutaj. Cena nie obejmuje noclegu ani dojazdu na szkolenie.