Skuteczne domykanie sprzedaży

2 dni
Warszawa
od 2446 zł netto
Najbliższe terminy:
16-17 października 2024
26-27 lutego 2025
22-23 kwietnia 2025
12-13 czerwca 2025

Chcesz poszerzyć swoje umiejętności sprzedażowe, odetkać lejek sprzedażowy i zwiększyć skuteczność domykania transakcji? Chcesz skutecznie bronić swoją cenę, marżę i prowizję. Sales Closing Booster to szkolenie sprzedażowe stworzone dla osób, które chcą efektywnie prowadzić klienta przez cały proces sprzedażowy - od prospectingu, przez budowanie zaufania, aż po domykanie sprzedaży. 

Podczas tego szkolenia opanujesz sztukę rozmowy z klientem, technikę obrony ceny czy pracę z obiekcjami. Poznasz też nowoczesne techniki sprzedażowe, które pomogą Ci zidentyfikować prawdziwie zainteresowanych klientów. Dowiesz się, jak stworzyć ofertę we współpracy z klientem, dzięki czemu stanie się ona dla niego bardziej atrakcyjna i skuteczna. 

Sales Closing Booster to przede wszystkim praktyka. Liczne ćwiczenia, case studies i symulacje pomogą Ci przełożyć zdobyte umiejętności na realne działania, co zwiększy Twoją skuteczność w sprzedaży i pomoże Ci szybciej osiągać Twoje cele biznesowe. 

Zapraszamy! 

Dla kogo jest szkolenie Sales Closing Booster?

  • dla wszystkich, którzy na co dzień zajmują się sprzedawaniem w świecie B2B. 
  • dla tych, którzy chcą pozbyć się stresu związanego z odmową klienta. 
  • dla każdego, kto chce nauczyć się sprawnie prowadzić klienta do decyzji zakupowej.
  • dla osób, które nie chcą tracić czasu na nieperspektywicznych klientów. 
  • dla tych, którzy chcą uwolnić swój potencjał do obsługi klientów, którzy kupią. 
  • dla doświadczonych i początkujących handlowców. 
  • dla tych, którzy nie chcą słyszeć w kółko „proszę zadzwonić później”.

Dla kogo NIE jest to szkolenie?

  • dla tych, którym nie przeszkadza zatkany lejek sprzedażowy.
  • dla tych, którzy mogą sprzedawać najtaniej.
  • dla tych, którzy lubią czekać w nieskończoność na decyzję klienta. 
  • dla lubiących walenie głową w sprzedażowy mur.
  • dla tych, którzy uważają, że umiejętności i techniki sprzedażowe nie są im potrzebne. 
  • dla tych, którym nie zależy na rezygnacji z nieperspektywicznych klientów. 
  • dla osób, które są zamknięte na jakiekolwiek zmiany. 
  • dla wszystkich, którzy mają nieetyczne, złe intencje. 
  • dla tych, którzy odrzucają najnowszą wiedzę. 
  • dla osób, które chcą sprzedać za wszelką cenę. 

Korzyści płynące z udziału w szkoleniu z domykania sprzedaży

Z perspektywy
organizacji

  • Lepiej zarządzany proces sprzedaży = efektywniejsza organizacja. 
  • Wykwalifikowani handlowcy = lepsze wyniki. 
  • Ograniczenie rotacji pracowników i zwiększenie ich lojalności. 
  • Wyższy poziom zaangażowania i satysfakcji z pracy. 
  • Bezpieczeństwo inwestycji: zwrot środków. 

Z perspektywy
uczestnika

  • Efektywne zarządzanie procesem sprzedaży, co przekłada się na lepsze wyniki. 
  • Wyższy poziom satysfakcji, a niższy – frustracji. 
  • Łatwość podejmowania decyzji – nauczysz się rezygnować z kiepskich klientów 
  • Wymiana doświadczeń z pozostałymi uczestnikami. 
  • Metody pracy i narzędzia do natychmiastowego zastosowania. 
Kto dzięki naszemu szkoleniu już potrafi domykać proces sprzedaży?

Program szkolenia

Moduł I Budowa wizerunku i zaufania

Co zrobić, aby klient nas wysłuchał?

Główne zagadnienia:

  1. Sztuka rozmowy z klientem.
  2. Mowa nieantagonizująca, czyli jak nie rozmawiać z gadem.
  3. System 1 i System 2 D. Kahnemana.
  4. Asertywność́ – podstawy prawidłowego rozumienia asertywności. Jak rozmawiać́ w poszanowaniu innych.
  5. Zabójcy komunikacji.
  6. Sztuka aktywnego słuchania.
  7. Praca z obiekcjami.
  8. Identyfikacja decydentów ECNI.
  9. Nowa rola decydentów i osób zaangażowanych w proces podejmowania decyzji.

Warsztat:
Konstruowanie nieantagonizujących komunikatów. Ćwiczenie aktywnego słuchania. Gra edukacyjna rozpoznanie decydentów.

Moduł II Rzucanie wyzwań

Jak odsiać prawdziwie zainteresowanych i oferować tylko tym, którzy z dużym prawdopodobieństwem kupią?

Główne zagadnienia:

    1. ZMOT – zero moment of truth, czyli zmiana w procesie zakupowym klienta.
    2. Cykl zakupowy klienta w czasie rewolucji cyfrowej.
    3. Nasze przewagi konkurencyjne.
    4. Oferta naszych konkurentów.
    5. Jak tracić́ klienta to szybko, czyli jak uwolnić́ potencjał sprzedażowy.
    6. Teoria „Bólu” w sprzedaży.
    7. Na czym polega proces zainteresowania klienta?
    8. Jak sprawdzić́, czy klient jest zainteresowany?
    9. Sztuka zadawania pytań na bazie SPIN.
    10. Zasady sprzedaży transformacyjnej.

Warsztat:
Gra: walka przewag konkurencyjnych. Budowa pytań zgodnie z metodą SPIN Neila Rackhama.

Moduł III Oferowanie

Jeśli klient sam sobie złoży ofertę, na pewno ją wybierze. 

Główne zagadnienia:

  1. 3 zasady oferowania.
  2. Elementy dobrej oferty.
  3. Konstrukcja oferty z klientem.
  4. Rozmowa o ofercie.

Warsztat:
Gra: budowa oferty z klientem. Ćwiczenie: rozmowa o ofercie.

Moduł IV Prowadzenie klienta do decyzji

Ostateczną decyzję klient musi podjąć sam. Zadaniem handlowca jest asystowanie mu w tej decyzji i nadawanie tempa kolejnym krokom.

Główne zagadnienia:

  1. Każda decyzja jest lepsza niż brak decyzji.
  2. Kiedy wiemy, że klient potrzebuje czasu?
  3. Kiedy rozstać się z klientem?
  4. Jak prowadzić klienta do podjęcia decyzji?
  5. Szybkie zamknięcie – przed czym nas chroni?
  6. Zamykanie drogi powrotu – prowadzenie klienta przez lejek sprzedażowy.
  7. Techniki obrony ceny.
  8. Algorytmy sprzedażowe – uczymy się na sukcesach i na błędach. Szkoła budowania pamięci organizacji.

Warsztat:
Case study: Muszę się z tym przespać. Piszemy e-mail pożegnalny. Ćwiczenie technik obrony ceny – face to face oraz mailowo. Sesja algorytmów sprzedażowych.

POBIERZ BROSZURĘ W PDF

Opinie uczestników naszego szkolenia z domykania sprzedaży

Wykorzystujemy wiedzę i narzędzia poznane podczas warsztatów w naszej codziennej pracy i potwierdzamy, że są użyteczne.

Wszyscy poszukujący wartościowego i przede wszystkim praktycznego szkolenia sprzedażowego powinni zwrócić uwagę na propozycję GBBC!

Mirosław Karpowicz
Współwłaściciel
Meble BEST Sp. z o.o.

Grzegorz Barszcz zapewnił zespołowi dr Eryk doskonałe doświadczenie. Dzięki nieszablonowemu podejściu do kwestii edukacji mam pewność, że wiedza i umiejętności wyniesione z sali szkoleniowej będą miały zastosowanie w codziennej pracy i pomogą nam osiągać wyznaczone cele. Z przyjemnością polecam usługi świadczone przez GBBC.

Paulina Zawiła
Sales Director
dr Eryk S.A.

Na szczególną uwagę zasługuje przygotowanie trenera i wysoki poziom prowadzonego szkolenia: umiejętność zaangażowania uczestników, jasność przekazu oraz praktyczny wymiar prezentowanej wiedzy.

Na podstawie powyższego możemy z pełnym przekonaniem polecić firmę GBBC wszystkim tym, którzy poszukują solidnego partnera w obszarze budowania świadomości biznesowej oraz rozwoju kompetencji zespołów sprzedażowych.

Marcin Zieleśkiewicz
Dyrektor ds. Sprzedaży Hurtowej oraz sieci Majster Plus
Składy VOX Sp. z o.o. sp.k.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE
teoria i praktyka szkolenie sprzedażowe

Czym Sales Closing Booster różni się od wielu innych szkoleń sprzedażowych?

To, czy zamkniesz oczekiwaną liczbę transakcji w określonym czasie, zależy od wielu czynników: konkurencyjności oferty, skuteczności prospectingu, efektywności zespołu sprzedażowego oraz umiejętności szybkiej rezygnacji z nieperspektywicznych leadów. 

Szkolenie Sales Closing Booster dostarcza teoretycznych podstaw i praktycznych narzędzi, które pomagają przyspieszyć proces sprzedaży. Poznasz techniki kwalifikacji leadów, nieantagonizującego argumentowania oraz prowadzenia klienta do decyzji zakupowej oparte na najnowszych odkryciach naukowych, w tym na badaniach noblisty - Daniela Kahnemana. Nauczysz się skutecznych, sprawdzonych w praktyce technik obrony ceny, które uratują Twoją marżę.  

Dzięki temu, że część teoretyczna przeplata się z unikalnymi ćwiczeniami praktycznymi, uczestnicy naszego szkolenia nie tylko wychodzą z sali szkoleniowej bogatsi o nową wiedzę, ale także (a może przede wszystkim) już od kolejnego dnia pracy z powodzeniem wdrażają w życie nowe umiejętności. To szkolenie to idealny mix teorii i praktyki.

Nie tylko szkolenie - co jeszcze od nas dostaniesz?

Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia otrzymasz dostęp do przestrzeni roboczej, w której:

  • będziesz miał dostęp do pre-worków
  • zapoznasz się z ciekawymi materiałami na temat negocjacji
  • będziesz mógł zadać pytania trenerowi
  • nawiążesz kontakt z pozostałymi uczestnikami szkoleniami
  • otrzymasz komplet informacji organizacyjnych

Po szkoleniu w przestrzeni roboczej znajdziesz:

  • materiały szkoleniowe
  • zdjęcia flipów i innych materiałów ćwiczeniowych
  • zadanie wdrożeniowe
  • informacje o sesji wzmacniającej i przygotowaniu do niej
  • kanał kontaktu z trenerem i uczestnikami

Dostęp będzie aktywny przez 3 miesiące po zakończeniu szkolenia.

Szkolenie przyniesie prawdziwy efekt, kiedy zderzymy teorię z praktyką i wyzwaniami codziennej pracy. W GBBC wierzymy, że są one po to, aby pracować skuteczniej i efektywniej. Cenimy uczestników z podobną wizją. Dlatego stworzyliśmy nasz autorski proces wzmacniający, którego celem jest utrzymanie i wzmocnienie efektów. Obejmuje on serię działań, które są podejmowane w celu zapewnienia, że uczestnicy szkolenia będą kontynuować naukę i wdrażać nowe umiejętności oraz wiedzę w swojej pracy.

Standardowy follow up trwa 8 tygodni i składa się z czterech etapów.

etap I. Praca wdrożeniowa (4 tygodnie po zakończeniu szkolenia)

Zaraz po szkoleniu uczestnicy otrzymują formularz z zadaniami wdrożeniowymi do wykonania. Sumienne wypełnienie formularza pozwala dobrze przygotować się do etapu II.

W trakcie wdrażania zdobytej wiedzy mogą pojawiać się dodatkowe pytania. Do tego służy chat wdrożeniowy. W nim możesz uzyskać odpowiedzi od trenera i/lub innych uczestników.

etap II. Powtórka (2h)

Podczas tego etapu trener w skrótowej formie przypomni najważniejsze kwestie poruszone na szkoleniu. Etap ma charakter dyskusji. Uczestnicy będą mogli podzielić się swoimi doświadczeniami.

etap III. Wyzwania wdrożeniowe (2h)

Najpierw następuje omówienie wszystkich wyzwań, które pojawiły się w etapie I. Dyskusja z uczestnikami o ich doświadczeniach i problemach. Wspólne tworzenie rozwiązań. Przypomnienie o istniejących narzędziach.

Później odbywa się sesja pytań i odpowiedzi. To moment na zadawanie pytań trenerowi i doprecyzowanie ewentualnych niejasności.

etap IV. Pytania niezadane

Przez 4 tygodnie od zakończenia etapu III funkcjonuje chat z trenerem. Jeżeli w tym czasie pojawi się pytanie lub wyzwanie, z którym się mierzysz. Trener udzieli rzeczowej, krótkiej odpowiedzi.

Uczestnicy nie muszą zabierać ze sobą żadnych przyborów biurowych - na sali będzie na nich czekać komplet pozwalający skupić się na szkoleniu i wykonywać notatki, w tym m.in. wydrukowane materiały szkoleniowe, których treść będzie pokrywała się z tym, o czym kolejno mówi trener.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma ekskluzywny certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności. Będzie on wydawany zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej.

certyfikat szkolenie sprzedażowe

W trakcie szkolenia na uczestników będą czekały przekąski oraz napoje, a w porze obiadowej podany zostanie lunch, aby uczestnicy nie musieli opuszczać miejsca, w którym odbywa się szkolenie.

Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze!

Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z udziału w szkoleniu przed końcem I sesji, zwrócimy Ci 100% wartości szkolenia. Nie ma tutaj żadnych gwiazdek i warunków. Dajemy uczestnikom taką możliwość, bo znamy wartość stojącą za naszym szkoleniem Sales Closing Booster.

Zaufali nam:

TRENER PROWADZĄCY

Grzegorz Barszcz

Założyciel i CEO w GBBC. Przedsiębiorca, menedżer.

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz programów Management i ICAN Total Selling w ICAN Institute. W swojej dwudziestoletniej karierze zarządzał obszarami marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych. 

Ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego, tworzenia strategii od intencji po wdrożenie w tym najnowocześniejszą metodą OKR. Strateg marketingu i sprzedaży. Praktyk biznesu. Finalista ogólnopolskiego konkursu Dyrektor Marketingu Roku. 

Specjalizuje się̨ w budowaniu i wdrażaniu: strategii rozwoju firm i marek, procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Doświadczony negocjator, który przez 20 lat swojej pracy zawodowej negocjował szerokie spektrum umów od sieci detalicznych po międzynarodowe kontrakty z globalnymi koncernami (zachęcamy także do rozważenia udziału w szkoleniu z Negocjacji Nielinarnych).

Zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił ponad tysiąc osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe, a skończywszy na największych spółkach giełdowych.

Zobacz i posłuchaj Grzegorza Barszcza!
10 zasad prospectingu
customer journey a sprzedaż
buyer persony
klient - nasz pan?
Zamów dedykowane szkolenie!

Chcesz, aby Grzegorz Barszcz przyjechał do siedziby Twojej firmy i przeprowadził szkolenie sprzedażowe dedykowane dla Twojego zespołu? Zadzwoń lub napisz do nas!

FAQ – poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Jeśli nie jesteś zamknięty na zmiany, ani nie uważasz, że pozjadałeś wszystkie rozumy – nasze szkolenie z domykania sprzedaży z pewnością jest dla Ciebie!

Poznasz narzędzia prospectingu i kwalifikacji leadów oraz techniki nieantagonizujacego argumentowania. Nauczysz się skutecznie prowadzić klienta przez cały proces - od poszukiwania klienta do jego decyzji zakupowej. Więcej szczegółów znajdziesz w programie szkolenia Sales Closing Booster.

Na naszych szkoleniach grupa to maksymalnie 16 osób. Dbamy o komfort uczestników, dlatego grupy są na tyle małe, by każdy mógł się wypowiedzieć, zadać pytanie i jak najlepiej przyswoić wiedzę, którą przekazujemy.
Możesz kliknąć w przycisk „zapisz się” i wypełnić formularz, który się tam pojawi. Możesz również napisać do nas wiadomość e-mail lub zadzwonić – pokierujemy Cię.
Tak, wystawiamy faktury zawierające 23% VAT. Aby otrzymać fakturę, podaj nam następujące dane: nazwa firmy, adres siedziby firmy oraz NIP. Możemy także zawrzeć na fakturze dopisek według Twoich wytycznych.
Cena obejmuje udział w dwudniowym szkoleniu stacjonarnym, a także: przekąski oraz 2 posiłki obiadowe, drukowane materiały szkoleniowe, certyfikat, dostęp do audiobooka oraz czasowy dostęp do przestrzeni roboczej, a także umożliwia branie udziału w procesie wzmacniającym. Szerzej piszemy o tym tutaj. Cena nie obejmuje noclegu ani dojazdu na szkolenie.
chevron-down