MENU
Marketing
Sprzedaż
Zakupy
Nie będzie Ci łatwo zaufać nam na tyle, żeby od razu otwarcie rozmawiać o ważnych kwestiach związanych z prowadzonym przez Ciebie biznesem. Przecież jesteśmy tylko obcymi ludźmi, którzy twierdzą, że są w stanie pomóc Ci wprowadzić Twój biznes na wyższy poziom. Rozumiemy, że możesz obawiać się spotkania z kolejnymi „cudotwórcami” którzy potrafią tylko gadać i wystawiać faktury ;)
Strefa wiedzy, Linkedin, Zespół – jeśli dotarłeś do tego miejsca, to prawdopodobnie coś już o nas wiesz. Zachęcamy, abyś dowiedział się więcej – zajrzyj do strefy wiedzy oraz na Linkedin Grzeorza i Pawła. Sprawdź czym się zajmujemy, o czym i jak mówimy, kto nam ufa.
Porozmawiajmy – zadzwoń, napisz lub zarezerwuj termin spotkania. Spotkajmy się i porozmawiajmy o Twojej sytuacji. Jeśli jesteś gotowy, to jeszcze przed spotkaniem odpowiesz nam na kilka pytań zawartych w formularzu.
Spotkanie z nami ma dać Ci odpowiedź na pytanie: czy warto poświęcać nam więcej czasu? Jeśli uznasz, że tak, to prawdopodobnie dojdziemy do momentu, w którym będziemy w stanie przygotować wstępną koncepcję współpracy. Wstępna koncepcja będzie zawierała szacunkową wycenę.
NDA – jeśli ocenisz wstępną koncepcję pozytywnie lub od razu chcesz przejść do rzeczy, to będziemy naciskać na zawarcie NDA (Non Disclosure Agreement – Umowa o Zachowaniu Poufności). Mamy gotowy wzór, ale możemy posłużyć się również Twoim. Umowa dba o Twoje tajemnice oraz chroni know-how GBBC.
Oferta – na bazie zebranych danych przygotujemy dla Ciebie ofertę, w której postaramy się jak najlepiej odpowiedzieć na Twoje potrzeby i oczekiwania.
Omówienie oferty – zależy nam, aby oferta idealnie trafiała w Twoje oczekiwania. Twoja perspektywa jest najważniejsza – dlatego poprosimy Cię o spotkanie, podczas którego odpowiemy na pytania dotyczące propozycji i przedstawiamy kontekst oraz intencje.
Jeśli istnieje taka potrzeba – modyfikujemy ofertę i przedstawiamy udoskonaloną wersję.
Być może, aby podjąć decyzję zechcesz poznać referencje lub porozmawiać z naszymi dotychczasowymi klientami? Żaden problem – dostarczymy wszystko, co w naszej mocy, aby ułatwić Ci podjęcie decyzji.
Kalibracja – jeśli zdecydujesz się na współpracę z nami, to przechodzimy do finalnego przygotowania i uruchomienia projektu.
Na ok. 90 minutowym spotkaniu z udziałem lidera merytorycznego projektu i PM GBBC oraz przedstawicieli Twojej organizacji, którzy będą bezpośrednio lub pośrednio zaangażowani w projekt – na tym etapie nie będziemy mieli kłopotów, aby wspólnie określić, kto powinien zostać zaangażowany.
Na kalibracji przedstawimy i omówimy treść ankiet, które posłużą nam do zbadania potrzeb i oczekiwań uczestników projektu– Twoje uwagi będą mile widziane. Celem kalibracji jest potwierdzenie najważniejszych ustaleń oraz ostatecznego kształtu projektu.
Kick-off. W tym momencie mamy wszystko gotowe i spotykamy się (najczęściej on-line), aby omówić plan prac, zasady, role i odpowiedzialności oraz ryzyka. Omawiamy również sposób komunikacji oraz rolę narzędzi w projekcie.
W spotkaniu uczestniczy lider i PM GBBC oraz co najmniej sponsor projektu oraz koordynator z Twojej strony.
Realizacja – pierwszy krok. Znasz zakładany przebieg projektu na kilka kroków do przodu, ale najważniejszy jest ten pierwszy – najczęściej jest 1 lub 2 dniowy warsztat, który ma jasny cel (np. opracowanie hipotez strategicznych, uporządkowanie portfolio modeli biznesowych).
Cel i scenariusz warsztatu są tak opracowane, aby stanowić fundament do kolejnych kroków. Jeśli jednak uznasz, że nie spełniamy Twoich oczekiwań możesz przerwać współpracę w każdej chwili, a my zobowiązujemy się dostarczyć cel wyznaczony w kroku 1.
Pierwszy etap jest testem, podczas którego weryfikujesz nas i nasze metody pracy. Twoje ryzyko ogranicza się do 1 lub 2 dni i kwoty pomiędzy 6 000 a 18 000 zł netto.
PS – nie wiemy jak w praktyce wygląda zakończenie współpracy na tym etapie – jeszcze nigdy nas to nie spotkało :)
Realizacja – kolejne kroki. Każdy etap naszej współpracy jest podsumowywany. Efekty prac oraz ich postęp możesz obserwować w Active Collab. Jesteś w bezpośrednim kontakcie z liderem projektu. Pracujemy wspólnie, ale też bardzo dużo zależy od Ciebie i Twoich ludzie. Oprócz bezpośredniego zaangażowania w warsztaty / analizy i konsultacje naszą rolą jest wspieranie Was w wykonywaniu kolejnych kroków transformacji.
Podobno pracuje się z nami bardzo ciężko, ale jest to niezwykle satysfakcjonująca współpraca :)
Podsumowanie i rekomendacje. Projekt kończy się rekomendacjami i/lub raportem (jeśli go zamówisz). Oprócz omówienia sukcesów i trudności przedstawiamy rekomendacje na przyszłość.
Bardzo często zdarza się, że ustalamy terminy spotkań statusowych w perspektywie kilku miesięcy. Celem takich spotkań jest wspieranie Ciebie i Twojego zespołu w utrzymywaniu efektów wprowadzonych zmian i dokonywanie ewentualnych korekt.