MENU
Czy podczas negocjacji miewasz wrażenie, że:
Dzięki kursowi:
Założyciel i CEO w GBBC. Przedsiębiorca.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz programów Management i ICAN Total Selling w ICAN Institute. W swojej dwudziestoletniej karierze pracował w obszarze marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych. Ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego, tworzenia strategii od intencji po wdrożenie w tym najnowocześniejszą metodą OKR. Strateg marketingu i sprzedaży. Praktyk biznesu. Finalista Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku.
Doświadczony negocjator, który przez 20 lat swojej pracy zawodowej negocjował szerokie spektrum umów od sieci detalicznych po międzynarodowe kontrakty z globalnymi koncernami.
Specjalizuje się̨ w budowaniu i wdrażaniu: strategii rozwoju firm i marek, procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu.
Zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił ponad tysiąc osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych.
Czym jest relacja biznesowa? Jaki jest nasz poziom relacji i jak może on wpływać na negocjacje? W jaki sposób kupujący patrzy na dostawcę a w jaki sposób sprzedający na kupującego? Kiedy w biznesie mamy wolne weekendy a kiedy nieprzespane noce?
W module między innymi:
Znajomość technik negocjacyjnych to podstawa. Ważna jest umiejętność ich etycznego stosowania i rozpoznawania. W tym module uczestnicy poznają ponad 20 technik negocjacyjnych. Dowiedzą się jakie płyną z ich stosowania szanse i zagrożenia.
W module między innymi:
W nielinearnym świecie na negocjacje przychodzi konkretny człowiek lub grupa osób. Przynoszą na nie swoje wartość, emocje, stereotypy i uprzedzenia. Zrozumienie jak skomplikowany jest człowiek stanowi podstawę dobrych, profesjonalnych negocjacji. W tym module uczestnicy dowiedzą się jak myśli człowiek. Co robi w wyniku analizy a co automatycznie. Nauczą się również jak ważnym krokiem jest przygotowanie do negocjacji.
W module między innymi:
Jak przebiegną negocjacje kiedy nasz partner nam nie ufa? Niejednokrotnie podczas negocjacji możemy pogłębiać nieufność nieświadomie atakując obszary święte dla naszego rozmówcy. „Negocjacje Akceptacji” to moduł wprowadzający uczestników na wyższy poziom negocjacji. Nauczą się jak świadomie rozmawiać z partnerem negocjacyjnym. Jak poznawać co jest dla niego ważne a co święte. Dowiedzą się jak wykorzystać tą wiedzę do modyfikacji wzajemnych celów negocjacji.
W module między innymi:
Jeżeli udało nam się wynegocjować akceptację, możemy przechodzić do negocjacji kontraktu. To czas na rozmowę o parametrach. To czas na naukę jak nie osiągać kompromisu. Kompromis to nie wspólna wygrana. Kompromis to wspólna przegrana. W tym module uczestnicy nauczą się jak prowadzić negocjacje do obopólnego zwycięstwa. Dowiedzą się jakie są typy negocjatorów i jak wykorzystać tą wiedzę. Poznają jaka jest rola słowa „tak” i „nie” w negocjacjach. Nauczą się jak budować bazę wiedzy negocjacyjnej w organizacji.
W module między innymi: