Profesjonalna transformacja Twojej firmy!

UWAGA! Nie czytaj dalej, jeśli:

  • Twoi pracownicy robią dokładnie to, czego oczekujesz
  • wszyscy w całej firmie konsekwentnie dążą do jasno określonych celów
  • każdy wie co, jak, kiedy i po co ma robić
  • wiesz, co z czego wynika, dzięki doskonale dopasowanym wskaźnikom
  • klienci uwielbiają Twoje produkty
  • sprzedawcy realizują plany sprzedażowe
  • proces marketingowo-sprzedażowy działa jak w szwajcarskim zegarku... tak jak wszystko w Twojej firmie

Przedstawiamy kompleksowy program, który odmieni funkcjonowanie Twojej firmy! Dzięki Business Booster zyskasz uporządkowaną strategię, przejrzyste narzędzia zarządcze i jasno określone KPI, które wspierają efektywność na każdym poziomie. Pomagamy skalować biznes, optymalizować procesy i wprowadzać skuteczne zarządzanie celami, obejmujące całą organizację. Dodatkowo wdrażamy nowoczesne narzędzia do zarządzania sprzedażą, aby Twój zespół działał sprawniej i skuteczniej. Postaw na wzrost, efektywność i porządek!

Na czym się znamy i w czym Ci pomożemy?

  • Sprzedaż
  • Marketing
  • Zakupy
  • HR (w tym zakresy obowiązków)
  • Procesy
  • Efektywność zespołowa
  • Cele (KPI, OKR)
  • Struktura firmy
  • Strategia i modele biznesowe
  • Obsługa kilenta
  • Obiegi dokunentów
  • Finanse
  • CRM, Workflow Management
  • Robotyzacja i automatyzacja sprzedaży i marketingu

Na czym się NIE znamy i w czym Ci NIE pomożemy?

  • Produkcja
  • Procesy technologiczne
  • Logistyka
  • Prawo
  • Kadry
  • Fundusze i dofinansowania
  • BHP
  • Zarządzanie flotą
  • Zarządzanie nieruchomościami
  • Gospodarka Magazynowa
  • CSR i ESG
  • Neuronauka
  • Diversity & Inclusion
  • Wellbeing

Transformacja firmy z GBBC - co przez to rozumiemy?

Czym jest
transformacja firmy z GBBC?

  • kompleksowym programem usprawniającym działanie firmy
  • zatrudnieniem zewnętrznych konsultantów, którzy przez jakiś czas pracują na Twoją rzecz
  • serią spotkań, warsztatów, wdrożeń, a także pracy własnej konsultantów
  • precyzyjnym ustaleniem celów i konsekwentną pracą nad ich realizacją
  • wpływaniem na zmianę sposobu funkcjonowania pracowników dzięki budowie elastycznych, łatwych do zarządzania i przejrzystych procesów
  • wprowadzeniem nowoczesnych narzędzi i aplikacji zarządczych

Czym definitywnie NIE jest
transformacja firmy?

  • teoretycznym pitu-pitu
  • mówieniem, CO należy zrobić, bez pokazania, JAK należy to zrobić
  • samodzielną pracą konsultantów - bez zaangażowania Twojego zespołu nie ma szans na zmianę
  • niekończącym się projektem
  • kontraktem z diabłem. Nie podoba Ci się nasza praca? Kończymy natychmiast.

Jakim firmom pomogliśmy usprawnić działanie?

Program Business Booster jest dla firm, które:

  • chcą skalować swoją działalność i osiągać wyższe wyniki finansowe
  • potrzebują uporządkować procesy wewnętrzne, aby działać bardziej efektywnie
  • planują wprowadzenie jasnej strategii biznesowej, która wspiera długofalowy rozwój
  • zmagają się z niską efektywnością zespołów i chcą wdrożyć narzędzia do zarządzania celami
  • szukają nowoczesnych rozwiązań do zarządzania sprzedażą i zwiększenia skuteczności działań handlowych
  • czują potrzebę uporządkowania narzędzi zarządczych, aby podejmować lepsze decyzje na poziomie operacyjnym i strategicznym
  • chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki optymalizacji procesów i wdrożeniu sprawdzonych metod zarządzania

Nasz program NIE przyda się tym organizacjom, które:

  • uwielbiają chaos
  • nie planują zwiększać swoich zysków („po co ryzykować?”)
  • lubią, gdy każdy robi po swojemu, bez zbędnych procedur i strategii
  • nie widzą sensu mierzenia efektów, bo liczą, że dobre wyniki same się pojawią
  • są przywiązane do tradycyjnych metod, takich jak notatki na karteczkach i kalendarze ścienne
  • nie wierzą w efektywność narzędzi cyfrowych
  • nie potrzebują przejrzystości w zarządzaniu

Opinie przedstawicieli firm, którym pomogliśmy:

Potwierdzam, że Pan Grzegorz Barszcz w okresie lipiec - wrzesień 2021 przeprowadził w AC S.A. diagnozę strategiczną organizacji oraz diagnozę funkcyjną w wybranych obszarach obejmujących: Dział Sprzedaży, Dział Marketingu, Dział HR, Dział R&D oraz Dział Zakupów.

Celem przeprowadzonych prac była identyfikacja obszarów wymagających poprawy oraz rekomendacja kierunku zmian i działań zwiększających efektywność realizowanych przez Spółkę inicjatyw i towarzyszących im procesów. Efekty prac zostały podsumowane w raporcie omówionym i zaakceptowanym przez Radę Nadzorczą Spółki. Wybrane rekomendacje zostały wprowadzone w życie i pozytywnie wpłynęły na funkcjonowanie AC S.A. Potwierdzam przygotowanie merytoryczne Pana Grzegorza Barszcza, profesjonalizm oraz rzetelność w trakcie realizacji zlecenia.

Rekomenduję współpracę z Panem Grzegorzem Barszczem w roli konsultanta strategicznego.

Anatol Timoszuk
Prezes Zarządu
AC S.A.

(...) Do współpracy z GBBC przekonało nas nieszablonowe podejście, przejrzysta oferta i zasady współpracy. Nie zawiedliśmy się: skuteczne metody, sprawdzone narzędzia, doświadczenie i niezwykłe zaangażowanie w połączeniu z perspektywą zewnętrznego obserwatora sprawiło, że projekt doradztwa strategicznego prowadzony przez GBBC przyniósł nam wiele wymiernych korzyści: uporządkowanie strategii i taktyk, portfolio modeli biznesowych, uspójnienie działań marketingowych i wiele innych.

Osiągnięte rezultaty i praktyczne podejście zaowocowało zaufaniem, które pozwoliło nam podjąć decyzję o zaproszeniu GBBC do kontynuacji współpracy na zasadach Interim Management i udziału we wdrożeniu zaproponowanych rozwiązań.

Bez cienia wątpliwości rekomenduję współpracy z GBBC w roli konsultanta i doradcy strategicznego. Wiedzą, co robią!

Szczepan Gorbacz
Prezes
Amargo Sp. z o.o. Sp. k.

Projekt doradczy prowadzony przez Grzegorza Barszcza pozwolił nam uporządkować strategię, dopasować do niej komunikację i taktyki, które prowadzą nas do ustalonego celu. Olbrzymią wartością było kompleksowe potraktowanie tematu identyfikacji naszych przewag konkurencyjnych, potencjalnych klientów i charakterystyka Buyer Person.

Współpraca z GBBC sprawiła, że zmieniliśmy sposób myślenia o biznesie i metody działania. Przez cały okres trwania projektu docenialiśmy otwarte relacje, możliwość konsultacji bieżących wyzwań i przejrzyste zasady współpracy.

Hubert Stankiewicz
CEO
Quatro Development

Z pełnym przekonaniem mogę polecić współpracę z Grzegorzem i Pawłem. Miała ona ogromny pozytywny wpływ na obszary takie jak wyznaczanie celów, styl zarządzania, sposób prowadzenia rozmów i podejmowania decyzji. Dzięki tej współpracy mamy konkretne cele i działania do ich osiągnięcia.

Na tym się nie kończy. Grzegorz pokazał mi, jak być poukładanym przedsiębiorcą i jak się rozwijać w tym kierunku. I tak robię. Zapoczątkowaliśmy wspaniałą podróż i na zawsze będę wdzięczny za to, że nasze drogi się skrzyżowały.

Dziękuję!

Michał Matejko
CEO
Silevis Software Sp. z o.o.

Istnieją dwie drogi do transformacji firmy z GBBC:

projekt
konsultacyjny

  • pracujemy głównie z Twoimi menedżerami: pokazujemy, ustalamy, koordynujemy, wyznaczamy kierunki, uczymy, pomagamy wdrażać
  • jesteśmy w Twojej firmie średnio raz na 2 tygodnie
  • pracujemy z Tobą przez w sumie ok. 8-16 dni i dzięki temu Twój zespół wie dokładnie, CO i JAK powinien realizować

Interim
Management

  • wchodzimy w rolę menedżera w Twojej firmie: ustalamy, koordynujemy, wyznaczamy kierunki, uczymy, pomagamy wdrażać, ale w sposób bardziej bezpośredni
  • jesteśmy u Ciebie średnio 1 - 2 dni w tygodniu
  • jeden z naszych konsultantów zostaje liderem Twojego zespołu odpowiedzialnego za zmiany i realizuje krok po kroku założony plan

Poznaj szczegóły współpracy z nami

Od czego zaczyna się transformacja firmy?

  • od rozmowy - spotkaj się z nami i powiedz, z czym się aktualnie mierzysz
  • jeśli dasz nam zielone światło, podpisujemy umowę o zachowaniu poufności i zaczynamy diagnozę Twojej firmy (dokumenty, ale nie tylko)

Jak przebiega realizacja projektu?

  • analiza dostarczonej dokumentacji
  • wywiady i obserwacje z pracownikami
  • praca z top managementem i określanie precyzyjnych celów
  • aktualizacja i uspójnienie lub stworzenie strategii
  • przełożenie strategii na konkrety
  • stworzenie Action Plan dla poszczególnych działów i osób
  • wdrożenie Action Plan
  • weryfikacja i optymalizacja

Jak długo trwa projekt transformacyjny?

  • od 6 do ok. 20 dni roboczych w przypadku projektu konsultacyjnego
  • od ok. 20 do 60 dni roboczych w przypadku projektu Interim Management

Ile kosztuje program transformacyjny?

  • pomiędzy 6 000 a 9 000 zł netto za dzień roboczy w przypadku projektu konsultacyjnego
  • od 3 000 do 4 500 zł netto za dzień roboczy w przypadku projektu Interim Management

Czym kończy się transformacja firmy?

planem dalszego doskonalenia, który możesz realizować samodzielnie dzięki jasnym celom, poukładanym procesom, działającym narzędziom i nawykom oraz wiedzy - to wszystko z Tobą zostaje. Można powiedzieć, że wspólnie wypracujemy Instrukcję Obsługi Twojej firmy.

Wraz z zakończeniem transformacji otrzymasz od nas także dedykowany certyfikat.

Sprawdź, jak przebiegał jeden z naszych projektów

Przeczytaj, jak w ramach projektu doradczo-rozwojowego zoptymalizowaliśmy w firmie Silevis procesy HR i zwiększyliśmy efektywność w dynamicznie rozwijającej się branży technologicznej. Z naszego business case'a dowiesz się:

  • jakie wyzwania stały przed zespołem HR w Silevis?
  • jakie kroki zostały podjęte, by zoptymalizować procesy i zwiększyć efektywność?
  • jakie rezultaty udało się osiągnąć dzięki wdrożonym zmianom?
  • jakie były koszty tego projektu?

Zaufali nam:

Posłuchaj nas!

jak zsynchronizować budżet i strategię?
wywiad z Michałem Matejko - CEO firmy Silevis
mentoring to nie tylko wiedza
jak dokonać przeglądu strategii?

Nie podoba Ci się nasza praca? Kończymy natychmiast.

Czy wiesz, że rozliczamy się za każdy krok, a jeśli projekt nie będzie spełniał Twoich oczekiwań, to po prostu... nas zwalniasz? Dokładnie to Ci gwarantujemy.

Dotarłeś aż tutaj i nadal się wahasz? Proponujemy, abyś spróbował wykonać następujące kroki:

1. strefa wiedzy, LinkedIn, zespół

Jeśli dotarłeś do tego miejsca, to prawdopodobnie coś już o nas wiesz. Zachęcamy, abyś dowiedział się więcej – zajrzyj do strefy wiedzy oraz na Linkedin Grzegorza i Pawła. Sprawdź, czym się zajmujemy, o czym i jak mówimy, kto nam ufa.

2. porozmawiajmy

Zadzwoń, napisz lub zarezerwuj termin spotkania. Spotkajmy się i porozmawiajmy o Twojej sytuacji. Jeśli jesteś gotowy, to jeszcze przed spotkaniem odpowiesz nam na kilka pytań zawartych w formularzu.

Spotkanie z nami ma dać Ci odpowiedź na pytanie: czy warto poświęcać nam więcej czasu? Jeśli uznasz, że tak, to prawdopodobnie dojdziemy do momentu, w którym będziemy w stanie przygotować wstępną koncepcję współpracy. Wstępna koncepcja będzie zawierała szacunkową wycenę.

3. NDA

Jeśli ocenisz wstępną koncepcję pozytywnie lub od razu chcesz przejść do rzeczy, to będziemy naciskać na zawarcie NDA (czyli Umowy o Zachowaniu Poufności). Mamy gotowy wzór, ale możemy posłużyć się również Twoim. Umowa dba o Twoje tajemnice oraz chroni know-how GBBC.

4. oferta

Na bazie zebranych danych przygotujemy dla Ciebie ofertę, w której postaramy się jak najlepiej odpowiedzieć na Twoje potrzeby i oczekiwania.

5. omówienie oferty

Zależy nam, aby oferta idealnie trafiała w Twoje oczekiwania. Twoja perspektywa jest najważniejsza – dlatego poprosimy Cię o spotkanie, podczas którego odpowiemy na pytania dotyczące propozycji i przedstawiamy kontekst oraz intencje.

Jeśli istnieje taka potrzeba – modyfikujemy ofertę i przedstawiamy udoskonaloną wersję.

Być może, aby podjąć decyzję, zechcesz poznać referencje lub porozmawiać z naszymi dotychczasowymi klientami? Żaden problem – zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby ułatwić Ci podjęcie decyzji.

6. kalibracja

Jeśli zdecydujesz się na współpracę z nami, przechodzimy do finalnego przygotowania i uruchomienia projektu.

Na ok. 90 minutowym spotkaniu z udziałem lidera merytorycznego projektu i PM GBBC oraz przedstawicieli Twojej organizacji, którzy będą bezpośrednio lub pośrednio zaangażowani w projekt – na tym etapie nie będziemy mieli kłopotów, aby wspólnie określić, kto powinien zostać zaangażowany.

W trakcie kalibracji przedstawimy i omówimy treść ankiet, które posłużą nam do zbadania potrzeb i oczekiwań uczestników projektu – Twoje uwagi będą mile widziane. Celem kalibracji jest potwierdzenie najważniejszych ustaleń oraz ostatecznego kształtu projektu.  

7. kick-off

W tym momencie mamy wszystko gotowe i spotykamy się (najczęściej on-line), aby omówić plan prac, zasady, role, odpowiedzialności oraz ryzyka. Omawiamy również sposób komunikacji oraz rolę narzędzi w projekcie.

W spotkaniu uczestniczy lider i PM GBBC oraz co najmniej sponsor projektu oraz koordynator z Twojej strony.

8. realizacja: pierwszy krok

Znasz zakładany przebieg projektu na kilka kroków do przodu, ale najważniejszy jest ten pierwszy – najczęściej jest 1 lub 2-dniowy warsztat, który ma jasny cel (np. opracowanie hipotez strategicznych, uporządkowanie portfolio modeli biznesowych).

Cel i scenariusz warsztatu są tak opracowane, aby stanowić fundament do kolejnych kroków. Jeśli jednak uznasz, że nie spełniamy Twoich oczekiwań możesz przerwać współpracę w każdej chwili, a my zobowiązujemy się dostarczyć cel wyznaczony w kroku 1.

Pierwszy etap jest testem, podczas którego weryfikujesz nas i nasze metody pracy. Twoje ryzyko ogranicza się do 1 lub 2 dni i kwoty pomiędzy 6 000 a 18 000 zł netto.

PS – nie wiemy jak w praktyce wygląda zakończenie współpracy na tym etapie – jeszcze nigdy nas to nie spotkało! 🙂

9. realizacja: kolejne kroki

Każdy etap naszej współpracy jest podsumowywany. Efekty prac oraz ich postęp możesz obserwować w Active Collab. Jesteś w bezpośrednim kontakcie z liderem projektu. Pracujemy wspólnie, ale też bardzo dużo zależy od Ciebie i Twoich ludzie. Oprócz bezpośredniego zaangażowania w warsztaty / analizy i konsultacje naszą rolą jest wspieranie Was w wykonywaniu kolejnych kroków transformacji.

Podobno pracuje się z nami bardzo ciężko, ale jest to niezwykle satysfakcjonująca współpraca! 🙂

10. podsumowanie i rekomendacje

Projekt kończy się rekomendacjami i/lub raportem (jeśli go zamówisz). Oprócz omówienia sukcesów i trudności, przedstawiamy rekomendacje na przyszłość.

Bardzo często zdarza się, że ustalamy terminy spotkań statusowych w perspektywie kilku miesięcy. Celem takich spotkań jest wspieranie Ciebie i Twojego zespołu w utrzymywaniu efektów wprowadzonych zmian i dokonywanie ewentualnych korekt.

Masz pytania?

Umów bezpłatną konsultację
wybierz termin
chevron-down