28 września 2023

Jak wybrać agencję marketingową?

Praktycznie każda firma w pewnym momencie zaczyna rozważać współpracę z agencją reklamową. Od czego zacząć? Na co zwrócić uwagę?
CZYTAJ DALEJ

W Polsce jest wiele świetnych i bardzo skutecznych agencji. Rzecz w tym, aby je świadomie "wyłuskać". Na co zwrócić uwagę?


Podsumowanie:

  • Cel i strategia. Zanim zaczniesz szukać agencji reklamowej, określ swoje cele reklamowe i strategię marketingową. Upewnij się, że agencja jest w stanie dostosować swoje usługi do Twoich potrzeb i celów.
  • Doświadczenie i referencje. Sprawdź, ile lat agencja działa na rynku i czy ma udokumentowane sukcesy w obszarach, które Cię interesują. Czasem warto postawić na nowe, niedoświadczone firmy, jednak musi to być twoja, świadoma decyzja.
  • Specjalizacja
  • Portfolio pomoże Ci ocenić ich kreatywność, jakość pracy i styl projektowania.
  • Skład zespołu - poznaj ludzi, z którymi miałbyś pracować.
  • Zapytaj o proces, jaki agencja stosuje w pracy nad projektami. Jakie są etapy, harmonogramy i komunikacja.
  • Koszty i budżet.
  • Zapytaj, jak agencja mierzy efektywność swoich kampanii reklamowych. Umów się również na swoje mierniki sukcesu.
  • Kontrakt i terminy.
  • Chemia i zaufanie - ostatecznie, ważne jest, aby czuć się komfortowo i mieć zaufanie do agencji reklamowej.

Jesteś zainteresowany współpracą?

Umów bezpłatną konsultację

Zapisz się na Newsletter!

Fachowa wiedza oraz informacje o szkoleniach prosto na Twoją skrzynkę!