MENU
Business Booster – każda firma zaczynała w przysłowiowym “garażu”.
W biznesie o sukcesie bądź porażce nie decyduje szczęście lub pech (chociaż lepiej mieć to pierwsze). Sukces nie jest zarezerwowany tylko dla geniuszy wprowadzających innowacje zmieniające świat.
Nie ma przepisu gwarantującego sukces - możesz jedynie zwiększać jego prawdopodobieństwo dzięki temu, że będziesz wiedział CO? KIEDY? i JAK? robić. I będziesz udzielał odpowiedzi lepszych niż Twoja konkurencja.
Prowadzący: Grzegorz Barszcz
21 listopada 2024 r.
Zadanie wdrożeniowe: Twój Business Model Canvas i Twoja Jednostronicowa Strategia.
Prowadzący: Grzegorz Barszcz
19 grudnia 2024 r.
Zadanie wdrożeniowe: OKR dla Twojej Firmy.
Prowadzący: Paweł Czeszkiewicz
23 stycznia 2025 r.
Zadanie wdrożeniowe: Zmapowanie i wizualizacja lejka sprzedażowo – marketingowego.
Prowadzący: Łukasz Piątek
20 lutego 2025 r.
Zadanie wdrożeniowe: "Święte" zasady i standardy obsługi klienta.
Prowadzący: Paweł Czeszkiewicz
20 marca 2025 r.
Zadanie wdrożeniowe: Praktyczne użycie wybranych aplikacji
Prowadzący: Artur Krysik
24 kwietnia 2025 r.
Zadanie wdrożeniowe: Opracowanie planu finansowego oraz kalkulacja marży na podstawie dostarczonych danych.
Prowadzący: Michał Kubiak
22 maja 2025 r.
Zadanie wdrożeniowe: Wdrożenie podstawowej wersji „second brain”.
Prowadząca: Izabela Błażowska
26 czerwca 2025 r.
Zadanie wdrożeniowe: Stworzenie strategii social sellingu dla Twojego produktu / usługi.
Sesja 9: Firma to ludzie. Zarzadzanie zespołem. Współczesne przywództwo.
Prowadzący: Grzegorz Barszcz
21 sierpnia 2025 r.
Zadanie wdrożeniowe: Stworzenie struktury organizacyjnej swojej firmy, przypisanie osobom zadań. Określenie zasad pracy zespołowej w Twojej firmie.
Prowadzący: Grzegorz Barszcz
25 września 2025 r.
Zadanie wdrożeniowe: Stworzenie siatki spotkań zarządczych w swojej firmie / zespole.
TRENER
Założyciel i CEO w GBBC. Przedsiębiorca, praktyk biznesu z ponad 22-letnim doświadczeniem, trener. Tworzył i realizował strategie w obszarach marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, technologicznej, FMCG i agencjach reklamowych. Doświadczenie zdobywał piastując najwyższe stanowiska (dyrektor sprzedaży, dyrektor marketingu, dyrektor HR, dyrektor zakupów, Członek Zarządu) w polskich firmach i ich zagranicznych oddziałach.
Specjalizuje się w budowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju firm i marek, a także procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu (zachęcamy do sprawdzenia szkolenia dla handlowców). Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Pasjonat i praktyk metody OKR, którą z sukcesem wdrożył w zarządzanych przez siebie organizacjach i pomógł zaimplementować kilkudziesięciu polskim firmom różnej wielkości.
Zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił ponad tysiąc osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych.
TRENERKA
Dyrektor marketingu, przedsiębiorca, ekspert w zakresie e-commerce i digital marketingu od wielu lat współtworząca i rozwijająca różnorodne przedsięwzięcia biznesowe.
Studiowała zarządzanie międzynarodowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz Wirtschaftsuniversität Wien. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie rozwoju zrównoważonego na University of Cambridge.
Była współtwórcą i CMO startupów: FastDeal.pl - pierwszego portalu zakupów grupowych w Polsce oraz ChallengeRocket.com - międzynarodowej platformy rekrutacyjnej dla branży IT. Ponadto w ramach rodzinnej firmy HerlinGroup przez 14 lat jako dyrektor marketingu współtworzyła polską markę okapów kuchennych GLOBALO, dbając o jej rozwój i wizerunek zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym. Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi, sprzedażowymi oraz dotyczącymi UX/UI.
Obecnie prowadzi sklep internetowy bellagarden.pl oraz jest konsultantem w firmie MJC sp. z o.o.
TRENER
Współwłaściciel i Chief Revenue Officer w GBBC, trener, konsultant, socjolog, kulturoznawca.
Specjalizuje się w zarządzaniu na styku marketingu i sprzedaży. Pasjonat procesów zachodzących pomiędzy klientem a dostawcą w świecie B2B. Fascynuje się możliwościami wykorzystania AI w sprzedaży i marketingu. Wierzy w procesy i ich ciągłe doskonalenie i uważa, że wie, jak to robić. Na co dzień sprzedaje, doradza, zarządza, konsultuje i szkoli.
Absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz programu Management w ICAN Institute. Posiadacz Lean Green Belt, certyfikatu Agile PM Foundation oraz Change Management Foundation.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w działach sprzedaży i marketingu w branży finansowej (min. Raiffeisen Bank Polska, Capital Partners) oraz profesjonalnych usług dla biznesu (min. ICAN Institute, Grupa Altkom, Leanpassion).
Tworzył i zarządzał zespołami sprzedażowymi. Współtworzył i realizował strategie marketingowe i sprzedażowe, działając również jako przedsiębiorca w branży telekomunikacyjnej, energetycznej, pośrednictwa handlowego oraz usług księgowych. Współtworzył programy edukacyjne i doradcze dla największych polskich przedsiębiorstw.
TRENER
Z wykształcenia ekonomista, od 25 lat pracuje w obszarze finansów przedsiębiorstw.
Specjalizuje się w doradztwie z zakresu zarządzania finansami małych i średnich firm jako CFO na godziny. Jest członkiem Towarzystw Biznesowych oraz Klubu CFO Harvard Business Review Polska.
Pracował w księgowości i controlingu rachunkowym, od blisko 21 lat nieprzerwanie prowadzi działalność doradczą. W tym czasie obsłużył ponad 80 przedsięwzięć rozwojowych, opracował 101 biznes planów i jeszcze większą liczbę analiz finansowych. Jako interim manager usprawnił działalność 13 firm.
Od 2012 roku przepracował ponad 1 000 godzin w ramach mentoringu i coachingu biznesowego.
TRENER
Trener efektywności, psycholog, psychoterapeuta, członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej.
Wspiera Klientów w rozwijaniu efektywności osobistej i zespołowej. Wdraża metody optymalizujące nakłady czasu i energii. Przeprowadził ponad 7000 godzin szkoleń, warsztatów i coachingów.
Projektuje i wdraża procesy rozwojowe dla specjalistów oraz kadry zarządzającej wszystkich szczebli. Specjalizuje się w obszarze efektywności osobistej i szkoleń menedżerskich. Prowadzi również warsztaty z zakresu: zarządzania zmianą, innowacyjności, zarządzania energią psychofizyczną oraz kompetencji komunikacyjnych. Pracuje jako asesor AC/DC. Szkolenia prowadzi w języku polskim i angielskim.
Doświadczenie biznesowe zdobywał w bankowości, w projektach outplacementowych, w kilku firmach szkoleniowych i konsultingowych oraz jako doradca zawodowy, trener wewnętrzny w call center i rekruter.
Jest absolwentem psychologii oraz zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu TROP, Szkołę Coachów TROP oraz kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach CTSR. Jest certyfikowanym facylitatorem Design Thinking, Scrum Masterem (PSM I) oraz praktykiem Kanban (Team Kanban Practitioner / Kanban University). W 2020 roku rozpoczął 4-letnie szkolenie przygotowujące do uzyskania certyfikatu Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz certyfikatu European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT).
TRENER
Mentor w korpobiznesie i nie tylko. Zawód: sprzedawca, lider, manager, trener.
Zawodowo związany z rynkiem sprzedaży usług B2B. Ubezpieczenia, bankowość, leasing, szkolenia są to główne obszary, w których zdobywa praktyczną wiedzę.
Przez lata swojej kariery obsłużył więcej niż 1000 kontraktów biznesowych, zdobywając przy tym szereg nagród dla „Najlepszego eksperta oraz managera”. Pracował z całym spektrum segmentów klientów, od firm mikro, poprzez MŚP, korporacji do przedsiębiorstw strategicznych.
Działa z optymizmem. Kocha inspirować oraz doświadczać. Zarządza zespołem sprzedażowym oraz korzysta z elementów sprzedaży, tj. prospectingu, negocjacji, obsługi klienta, komunikacji, asertywności, budowania efektywnych zespołów, kształtowania właściwych postaw sprzedażowych, zmiany nawyków oraz myślenia. Stawia na współpracę, rozwój oraz samopoznanie.
Jest absolwentem studiów ekonomicznych Uniwersytetu w Białymstoku oraz Szkoły Trenerów Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Stale poszerza swoje horyzonty poprzez ciągłe doskonalenie.
Kocha sprzedaż i emocje, jakie ona generuje. Kocha ludzi i uwielbia towarzyszyć im w zmianie na drodze po dobre dzisiaj. Uwielbia nowe wyzwania, a często spotykane hasło w sprzedaży – „Nie da się!” – stanowi dla niego zapalnik do działania.