SZKOLENIE

Business Booster online

Pakiet 10 szkoleń tematycznych online, dzięki którym zyskasz szerszą perspektywę i udoskonalisz swoje umiejętności w kluczowych obszarach biznesowych.
10 sesji po 4 godziny
1 sesja miesięcznie
online
od 314 zł netto / sesja
  • Strategia
  • Realizacja
  • Sprzedaż i Marketing
  • Obsługa Klienta
  • Technologia w sprzedaży i marketingu
  • Finanse
  • Efektywność osobista
  • Marka osobista
  • Zarządzanie
  • Przywództwo

Business Booster – każda firma zaczynała w przysłowiowym “garażu”.

  • Bardzo niewielu z nich udało się zamienić garaże na szklane biurowce i nowoczesne hale produkcyjne.
  • Nieco więcej pozostało w tym samym miejscu i walczy o przetrwanie każdego dnia.
  • Absolutna większość nie istnieje, bo została zmieciona z powierzchni ziemi przez konkurencję.

W biznesie o sukcesie bądź porażce nie decyduje szczęście lub pech (chociaż lepiej mieć to pierwsze).  Sukces nie jest zarezerwowany tylko dla geniuszy wprowadzających innowacje zmieniające świat.

Nie ma przepisu gwarantującego sukces - możesz jedynie zwiększać jego prawdopodobieństwo dzięki temu, że będziesz wiedział CO? KIEDY? i JAK? robić. I będziesz udzielał odpowiedzi lepszych niż Twoja konkurencja.

Business Booster online to:

  • możliwość skorzystania z praktycznej wiedzy i narzędzi podanych w przystępny sposób, w cenie pozostającej w zasięgu początkujących przedsiębiorców.
  • spojrzenie na Twoją firmę z najważniejszych perspektyw.
  • dowód na to, że doradztwo i consulting premium nie jest zarezerwowany tylko dla dużych i rozwiniętych firm.

Co składa się na program Business Booster online?

  • 10 tematycznych sesji online
  • 1 sesja = 4 godziny
  • 1 sesja na miesiąc
  • zadania wdrożeniowe po każdej sesji
  • bieżący kontakt i możliwość konsultacji z praktykami biznesu oraz grupą za pośrednictwem platformy Active Collab

Dla kogo jest Business Booster online?

  • dla przedsiębiorców z ambicjami, którzy pragną zbudować wspaniałą firmę
  • dla geniuszy biznesu, którzy potrzebują wiedzy jak zmonetyzować pomysł i obronić się przed naśladowcami
  • dla doświadczonych menedżerów, którzy pragną odświeżyć i zaktualizować wiedzę
Zostań Business Boosterem

Program Business Booster online:

Sesja 1: Dokąd zmierzasz? Jak szybko, jasno i w łatwy do zakomunikowania sposób stworzyć strategię.

Prowadzący: Grzegorz Barszcz
21 listopada 2024 r.

  • Jaki jest Twój model biznesowy?
  • Na czym zarabiasz pieniądze?
  • Kto jest Twoim klientem?
  • Co oferujesz?
  • Dlaczego klienci mieliby wybrać właśnie Ciebie?
  • Jaki jest Twój najważniejszy cel?

Zadanie wdrożeniowe: Twój Business Model Canvas i Twoja Jednostronicowa Strategia.

Sesja 2: Realizacja strategii. Przyspieszony kurs OKR.

Prowadzący: Grzegorz Barszcz
19 grudnia 2024 r.

  • Jak osiągniesz swój główny cel?
  • Krótka historia dobrych i złych praktyk stawiania celów.
  • Priorytety – sztuka skupiania się na rzeczach najważniejszych.
  • Koncentracja i zaangażowanie.
  • Uzgadnianie działań i praca między zespołami.
  • Monitoring i kontrola czyli fundamenty odpowiedzialności.
  • Lewary: osiąganie ambitnych celów dzięki OKR.
  • Projektowanie, planowanie, monitorowanie i przegląd.

Zadanie wdrożeniowe: OKR dla Twojej Firmy.

Sesja 3: Dział Generowania Przychodu: skuteczny marketing i sprzedaż.

Prowadzący: Paweł Czeszkiewicz
23 stycznia 2025 r.

  • Sprzedaż i marketing jako proces przepływu decyzji klienta.
  • Budowanie zainteresowania i pozyskiwanie klientów jako proces.
  • Inbound i outbound – różnice, plusy i minusy, procesy.
  • Jak zbudować Revenue Team – role, struktura, kompetencje.
  • Nie tylko przychód: co jeszcze mierzyć w dziale generowania przychodu?
  • Segmenty, ICP, buyer persony, oferta wartości, przewagi konkurencyjne – co musisz mieć, zanim uruchomisz Revenue Team?

Zadanie wdrożeniowe: Zmapowanie i wizualizacja lejka sprzedażowo – marketingowego.

Sesja 4: Profesjonalna obsługa klienta.

Prowadzący: Łukasz Piątek
20 lutego 2025 r.

  • Dziesięć powszechnych błędów w obsłudze klienta.
  • Jak długo klient czeka na odpowiedź?
  • Czego klienci naprawdę oczekują w kontakcie z firmą?
  • Klient wewnętrzny i zewnętrzny.
  • Dostosowanie wypowiedzi do kanału obsługi.
  • Roszczenia klienta.
  • Multitasking i priorytetyzacja zadań.

Zadanie wdrożeniowe: "Święte" zasady i standardy obsługi klienta.

Sesja 5: Future Sales – sprzedaż w przyszłości. Jak rozbudować swoją sprzedaż o automaty, roboty i sztuczną inteligencję?

Prowadzący: Paweł Czeszkiewicz
20 marca 2025 r.

  • Dlaczego sprzedaż boi się postępu?
  • Nie ma odwrotu: jak technologia zmienia rzeczywistość?
  • Robotyzacja, automatyzacja, AI – co jest czym?
  • Co trzeba wiedzieć o technologii? Cyfrowy umysł i zasada 30%.
  • Aplikacje wspierające sprzedaż.

Zadanie wdrożeniowe: Praktyczne użycie wybranych aplikacji

Sesja 6: Jak to liczyć? Analiza finansowa dla ludzi, nie finansistów. Jak dbać o marżę. Jak kalkulować biznesy.

Prowadzący: Artur Krysik
24 kwietnia 2025 r.

  • Aby liczyć, trzeba mieć co liczyć.
  • Do czego potrzebny jest plan finansowy roczny i jak z nim pracować? Jak wykorzystać to narzędzie w procesie podejmowania decyzji biznesowych?
  • Marża - jak ją policzyć?
  • 4 stopnie liczenia marży.

Zadanie wdrożeniowe: Opracowanie planu finansowego oraz kalkulacja marży na podstawie dostarczonych danych.

Sesja 7: Efektywność w działaniu. Jak działać sprawnie i nie marnować czasu.

Prowadzący: Michał Kubiak
22 maja 2025 r.

  • System:
    • Koncepcja „second brain”.
    • Segregacja i priorytetyzacja.
    • Elektroniczne listy TO DO i Personal Kanban.
    • Trening planowania i priorytetyzacji w oparciu o 2 horyzonty czasowe: tygodniowe i dzienne.
    • Inbox ZERO – prosty przepis na efektywne zarządzanie skrzynką mailową (instruktaż wdrożeniowy).
  •  Koncentracja:
    • Efekt „piły”.
    • Jak budować kulturę pracy w koncentracji?

Zadanie wdrożeniowe: Wdrożenie podstawowej wersji „second brain”.

Sesja 8: Tajniki cyfrowego marketingu, czyli jak sobie radzić z Google, Facebookiem i innymi.

Prowadząca: Izabela Błażowska
26 czerwca 2025 r.

  • Wprowadzenie do cyfrowego marketingu.
  • Strony internetowe.
  • Pozycjonowanie (SEO).
  • Reklamy online.
  • Media społecznościowe.
  • Content Marketing.
  • E-mail marketing.
  • Analityka internetowa.

Zadanie wdrożeniowe: Stworzenie strategii social sellingu dla Twojego produktu / usługi.

Sesja 9: Firma to ludzie. Zarzadzanie zespołem. Współczesne przywództwo.

Prowadzący: Grzegorz Barszcz
21 sierpnia 2025 r.

  • Praca zespołowa: zalety i wady.
  • Grupa robocza a zespół.
  • Role w zespole.
  • Typowe pułapki i błędy pracy zespołowej.
  • Zarządzanie zorientowane na rezultaty.
  • Delegowanie, feedback, motywacja.

Zadanie wdrożeniowe: Stworzenie struktury organizacyjnej swojej firmy, przypisanie osobom zadań. Określenie zasad pracy zespołowej w Twojej firmie.

Sesja 10: Menedżerskie ABECADŁO - czyli jak organizować pracę swoich zespołów (stacjonarnie i online).

Prowadzący: Grzegorz Barszcz
25 września 2025 r.

  • Rutyny zarządcze.
  • Zasady.
  • Dobre praktyki.
  • Rozbudowa zespołów.
  • Planowanie.
  • Organizowanie.
  • Kontrolowanie.

Zadanie wdrożeniowe: Stworzenie siatki spotkań zarządczych w swojej firmie / zespole.

Harmonogram sesji online

Sesja 1
Dokąd Zmierzasz?
21.11.2024
Sesja 2
Realizacja strategii
19.12.2024
Sesja 3
Dział Generowania Przychodu
23.01.2025
Sesja 4
Profesjonalna Obsługa Klienta
20.02.2025
Sesja 5
Future Sales
20.03.2025
Sesja 6
Jak to liczyć?
24.04.2025
Sesja 7
Efektywność osobista
22.05.2025
Sesja 8
Tajniki cyfrowego marketingu
26.06.2025
Sesja 9
Firma to ludzie
21.08.2025
Sesja 10
Menedżerskie ABECADŁO
25.09.2025
Zostań Business Boosterem

Dlaczego warto wziąć udział w serii szkoleń Business Booster online?

  • pewna, sprawdzona wiedza
  • prowadzący są praktykami = konkret, konkret i jeszcze raz konkret
  • angażujące i wprowadzające prawdziwe zmiany zadania wdrożeniowe
  • minimalne ryzyko – możesz zrezygnować po I sesji
  • przemyślane tempo – wiemy, że oprócz pracy z nami, masz mnóstwo innych, ważnych obowiązków

Zdobądź certyfikat i zostań Business Boosterem!

  • Na zakończenie czeka Cię krótki egzamin, który zweryfikuje, czy przyswoiłeś przekazywaną wiedzę i wiesz, jak ją zastosować.
  • Obecność na zajęciach + wykonanie zadań wdrożeniowych + zdany egzamin = certyfikat potwierdzający, że jesteś prawdziwym „Business Boosterem”!!!
  • Starannie przygotowany papierowy certyfikat będzie ozdobą każdej ściany
  • Certyfikat w wersji elektronicznej to doskonały wyróżnik profilu w mediach społecznościowych
Zostań Business Boosterem

Trenerzy

Specjalizuje się w budowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju firm i marek, a także procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu (zachęcamy do sprawdzenia szkolenia dla handlowców). Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Pasjonat i praktyk metody OKR, którą z sukcesem wdrożył w zarządzanych przez siebie organizacjach i pomógł zaimplementować kilkudziesięciu polskim firmom różnej wielkości.

Zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił ponad tysiąc osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych.

Studiowała zarządzanie międzynarodowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz Wirtschaftsuniversität Wien. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie rozwoju zrównoważonego na University of Cambridge. 

Była współtwórcą i CMO startupów: FastDeal.pl - pierwszego portalu zakupów grupowych w Polsce oraz ChallengeRocket.com - międzynarodowej platformy rekrutacyjnej dla branży IT. Ponadto w ramach rodzinnej firmy HerlinGroup przez 14 lat jako dyrektor marketingu współtworzyła polską markę okapów kuchennych GLOBALO, dbając o jej rozwój i wizerunek zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym. Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi, sprzedażowymi oraz dotyczącymi UX/UI.

Obecnie prowadzi sklep internetowy bellagarden.pl oraz jest konsultantem w firmie MJC sp. z o.o.

Absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz programu Management w ICAN Institute. Posiadacz Lean Green Belt, certyfikatu Agile PM Foundation oraz Change Management Foundation.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w działach sprzedaży i marketingu w branży finansowej (min. Raiffeisen Bank Polska, Capital Partners) oraz profesjonalnych usług dla biznesu (min. ICAN Institute, Grupa Altkom, Leanpassion).

Tworzył i zarządzał zespołami sprzedażowymi. Współtworzył i realizował strategie marketingowe i sprzedażowe, działając również jako przedsiębiorca w branży telekomunikacyjnej, energetycznej, pośrednictwa handlowego oraz usług księgowych. Współtworzył programy edukacyjne i doradcze dla największych polskich przedsiębiorstw.

Pracował w księgowości i controlingu rachunkowym, od blisko 21 lat nieprzerwanie prowadzi działalność doradczą. W tym czasie obsłużył ponad 80 przedsięwzięć rozwojowych, opracował 101 biznes planów i jeszcze większą liczbę analiz finansowych. Jako interim manager usprawnił działalność 13 firm.

Od 2012 roku przepracował ponad 1 000 godzin w ramach mentoringu i coachingu biznesowego.

Projektuje i wdraża procesy rozwojowe dla specjalistów oraz kadry zarządzającej wszystkich szczebli. Specjalizuje się w obszarze efektywności osobistej i szkoleń menedżerskich. Prowadzi również warsztaty z zakresu: zarządzania zmianą, innowacyjności, zarządzania energią psychofizyczną oraz kompetencji komunikacyjnych. Pracuje jako asesor AC/DC. Szkolenia prowadzi w języku polskim i angielskim.

Doświadczenie biznesowe zdobywał w bankowości, w projektach outplacementowych, w kilku firmach szkoleniowych i konsultingowych oraz jako doradca zawodowy, trener wewnętrzny w call center i rekruter.

Jest absolwentem psychologii oraz zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu TROP, Szkołę Coachów TROP oraz kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach CTSR. Jest certyfikowanym facylitatorem Design Thinking, Scrum Masterem (PSM I) oraz praktykiem Kanban (Team Kanban Practitioner / Kanban University). W 2020 roku rozpoczął 4-letnie szkolenie przygotowujące do uzyskania certyfikatu Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz certyfikatu European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT).

Przez lata swojej kariery obsłużył więcej niż 1000 kontraktów biznesowych, zdobywając przy tym szereg nagród dla „Najlepszego eksperta oraz managera”. Pracował z całym spektrum segmentów klientów, od firm mikro, poprzez MŚP, korporacji do przedsiębiorstw strategicznych.

Działa z optymizmem. Kocha inspirować oraz doświadczać. Zarządza zespołem sprzedażowym oraz korzysta z elementów sprzedaży, tj. prospectingu, negocjacji, obsługi klienta, komunikacji, asertywności, budowania efektywnych zespołów, kształtowania właściwych postaw sprzedażowych, zmiany nawyków oraz myślenia. Stawia na współpracę, rozwój oraz samopoznanie.

Jest absolwentem studiów ekonomicznych Uniwersytetu w Białymstoku oraz Szkoły Trenerów Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Stale poszerza swoje horyzonty poprzez ciągłe doskonalenie.

Kocha sprzedaż i emocje, jakie ona generuje. Kocha ludzi i uwielbia towarzyszyć im w zmianie na drodze po dobre dzisiaj. Uwielbia nowe wyzwania, a często spotykane hasło w sprzedaży – „Nie da się!” – stanowi dla niego zapalnik do działania.

Kup dostęp do szkolenia

Zdecyduj, która forma rozliczenia będzie dla Ciebie najwygodniejsza! Do wyboru masz jednorazową lub comiesięczną płatność na podstawie faktury pro-forma (faktura VAT będzie wystawiana po jej opłaceniu).
JEDNORAZOWO
3 140 zł
netto + VAT
CYKLICZNIE
10 x 395 zł
netto + VAT (łącznie 3950 zł + VAT)

Zapisz się na Newsletter!

Fachowa wiedza oraz informacje o szkoleniach prosto na Twoją skrzynkę!
chevron-downchevron-down-circle