O nas

Jak i dlaczego powstało GBBC?

Rozwijanie organizacji poprzez pracę szkoleniową i doradczą jest moją pasją od wielu lat – zrealizowałem dziesiątki projektów doradczych i szkoleniowych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, ecommerce, medycznej i automotive. Realizowałem projekty dla bardzo różnorodnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe po największe spółki giełdowe.

Dzięki aktywnej obecności w branży doradczo – szkoleniowej odkryłem, że istnieje niezagospodarowana nisza w obszarze rozwoju nowoczesnych kompetencji strategicznych, szczególnie w obszarze sprzedaży, marketingu, zasobów ludzkich i zakupów. Oferuję naszym klientom wiedzę, praktyczne doświadczenie oraz pasję. Od moich współpracowników wymagam tego samego.

W naszej codziennej pracy spotykamy niezwykle wymagających klientów – praktyków biznesu, dla których jesteśmy autentycznymi partnerami. Nasze unikatowe podejście do rozwoju ludzi dostarcza im nie tylko wiedzę, ale również jej wdrożenie i możliwość dopasowania umiejętności do indywidualnych warunków i potrzeb uczestników. Jesteśmy praktykami, dlatego nie boimy się dostarczać zmianstandaryzować wzrost.

Nasz zespół

Grzegorz Barszcz

Założyciel i CEO w GBBC. Przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz programów Management i ICAN Total Selling w ICAN Institute.

W swojej dwudziestoletniej karierze pracował w obszarze marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych.

Ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego, tworzenia strategii od intencji po wdrożenie w tym najnowocześniejszą metodą OKR. Strateg marketingu i sprzedaży. Praktyk biznesu. Finalista Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku.

Specjalizuje się̨ w budowaniu i wdrażaniu: strategii rozwoju firm i marek, procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Doświadczony negocjator, który przez 20 lat swojej pracy zawodowej negocjował szerokie spektrum umów od sieci detalicznych po międzynarodowe kontrakty z globalnymi koncernami.

Zrealizował kilkanaście projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił ponad tysiąc osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych

Michał Kubiak

Trener efektywności, psycholog, psychoterapeuta, członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. 

Wspiera Klientów w rozwijaniu efektywności osobistej i zespołowej. Wdraża metody optymalizujące nakłady czasu i energii. Przeprowadził ponad 7000 godzin szkoleń, warsztatów i coachingów.

Projektuje i wdraża procesy rozwojowe dla specjalistów oraz kadry zarządzającej wszystkich szczebli. Specjalizuje się w obszarze efektywności osobistej i szkoleń menedżerskich. Prowadzi również warsztaty z zakresu: zarządzania zmianą, innowacyjności, zarządzania energią psychofizyczną oraz kompetencji komunikacyjnych. Pracuje jako asesor AC/DC. Szkolenia prowadzi w języku polskim i angielskim.

Doświadczenie biznesowe zdobywał w bankowości, w projektach outplacementowych, w kilku firmach szkoleniowych i konsultingowych oraz jako doradca zawodowy, trener wewnętrzny w call center i rekruter.

Jest absolwentem psychologii oraz zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu TROP, Szkołę Coachów TROP oraz kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach CTSR. Jest certyfikowanym facylitatorem Design Thinking, Scrum Masterem (PSM I) oraz praktykiem Kanban (Team Kanban Practitioner / Kanban University). W 2020 roku rozpoczął 4-letnie szkolenie przygotowujące do uzyskania certyfikatu Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz certyfikatu European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT).

Artur Krysik

Z wykształcenia ekonomista, od 25 lat pracuje w obszarze finansów przedsiębiorstw. Pracował w księgowości i controlingu rachunkowym, od blisko 21 lat nieprzerwanie prowadzi działalność doradczą. W tym czasie obsłużył ponad 80 przedsięwzięć rozwojowych, opracował 101 biznes planów i jeszcze większą liczbę analiz finansowych. Jako interim manager usprawnił działalność 13 firm. Od 2012 roku przepracował ponad 1 000 godzin w ramach mentoringu i coachingu biznesowego.

Specjalizuje się w doradztwie z zakresu zarządzania finansami małych i średnich firm jako CFO na godziny. Jest członkiem Towarzystw Biznesowych oraz Klubu CFO Harvard Business Review Polska.

Paweł Czeszkiewicz

Współwłaściciel i Chief Revenue Officer w GBBC, trener, konsultant, socjolog, kulturoznawca.

Absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz programu Management w ICAN Institute. Posiadacz Lean Green Belt, certyfikatu Agile PM Foundation, oraz Change Management Foundation.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w działach sprzedaży i marketingu w branży finansowej (min. Raiffeisen Bank Polska, Capital Partners) oraz profesjonalnych usług dla biznesu (min. ICAN Institute, Grupa Altkom, Leanpassion).

Tworzył i zarządzał zespołami sprzedażowymi. Współtworzył i realizował strategie marketingowe i sprzedażowe, działając również jako przedsiębiorca w branży telekomunikacyjnej, energetycznej, pośrednictwa handlowego oraz usług księgowych. Współtworzył programy edukacyjne i doradcze dla największych polskich przedsiębiorstw.

Specjalizuje się w zarządzaniu na styku marketingu i sprzedaży, pasjonat procesów zachodzących pomiędzy klientem a dostawcą w świecie B2B. Fascynuje się możliwościami wykorzystania AI w sprzedaży i marketingu. Wierzy w procesy i ich ciągłe doskonalenie i uważa, że wie, jak to robić. Na co dzień sprzedaje, doradza, zarządza, konsultuje i szkoli.

Izabela Błażowska

Dyrektor marketingu, przedsiębiorca, ekspert w zakresie e-commerce i digital marketingu, od wielu lat współtworząca i rozwijająca różnorodne przedsięwzięcia biznesowe.

Studiowała zarządzanie międzynarodowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz Wirtschaftsuniversität Wien. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie rozwoju zrównoważonego na University of Cambridge.  Była współtwórcą i CMO startupów: FastDeal.pl - pierwszego portalu zakupów grupowych w Polsce oraz ChallengeRocket.com - międzynarodowej platformy rekrutacyjnej dla branży IT. Ponadto w ramach rodzinnej firmy HerlinGroup przez 14 lat jako dyrektor marketingu współtworzyła polską markę okapów kuchennych GLOBALO, dbając o jej rozwój i wizerunek zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym.

Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi, sprzedażowymi oraz dotyczącymi UX/UI. Obecnie prowadzi sklep internetowy bellagarden.pl oraz jest konsultantem w firmie MJC sp. z o.o.

Łukasz Piątek

Mentor sprzedaży, manager oraz trener z dyplomem Uniwersytetu w Białymstoku na kierunku ekonomii i ukończoną Szkołą Trenerów Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego. Jego kariera rozwijała się głownie na ryneu usług B2B, szczególnie w sektorach ubezpieczeń, bankowości i leasingu. Jego doświadczenie obejmuje pracę dla renomowanych firm takich jak EFG Eurobank, BGŻ, Raiffeisen Leasing, czy PKO Leasing, gdzie nie tylko zajmował kluczowe pozycje eksperckie i dyrektorskie, ale również skutecznie zarządzał zespołami sprzedażowymi. Jako menedżer przyczynił się do realizacji ambitnych celów budżetowych, osiągając poziom 500 milionów PLN rocznie.

W trakcie swojej kariery miał przyjemność obsłużyć ponad 1000 kontraktów biznesowych, co zostało uhonorowane wieloma nagrodami za bycie „najlepszym ekspertem i managerem”. Współpracował z szerokim spektrum klientów - od mikroprzedsiębiorstw, przez MŚP, korporacje, aż po przedsiębiorstwa strategiczne.

Specjalizuje się w pracy indywidualnej ze sprzedawcami i handlowcami, pomagając w kształtowaniu efektywnych postaw sprzedażowych poprzez zmianę nawyków i sposobu myślenia. Pasjonuje go wspieranie ludzi w procesie zmiany, szczególnie w zakresie współpracy, rozwoju i samopoznania. Jego podejście charakteryzuje otwartość na nowe wyzwania, a fraza „Nie da się!” zapala go do działania, motywuje do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań i przełamywania barier.

Zobacz co robimy

Zapraszamy do współpracy!

lub napisz do nas
kontakt@gbbc.pl
Skontaktuj się

Zapisz się na Newsletter!

Fachowa wiedza oraz informacje o szkoleniach prosto na Twoją skrzynkę!