O nas

Jak i dlaczego powstało GBBC?

Rozwijanie organizacji poprzez pracę szkoleniową i doradczą jest moją pasją od wielu lat – zrealizowałem dziesiątki projektów doradczych i szkoleniowych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, ecommerce, medycznej i automotive. Realizowałem projekty dla bardzo różnorodnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe po największe spółki giełdowe.

Dzięki aktywnej obecności w branży doradczo – szkoleniowej odkryłem, że istnieje niezagospodarowana nisza w obszarze rozwoju nowoczesnych kompetencji strategicznych, szczególnie w obszarze sprzedaży, marketingu, zasobów ludzkich i zakupów. Oferuję naszym klientom wiedzę, praktyczne doświadczenie oraz pasję. Od moich współpracowników wymagam tego samego.

W naszej codziennej pracy spotykamy niezwykle wymagających klientów – praktyków biznesu, dla których jesteśmy autentycznymi partnerami. Nasze unikatowe podejście do rozwoju ludzi dostarcza im nie tylko wiedzę, ale również jej wdrożenie i możliwość dopasowania umiejętności do indywidualnych warunków i potrzeb uczestników. Jesteśmy praktykami, dlatego nie boimy się dostarczać zmianstandaryzować wzrost.

Nasz zespół

Grzegorz Barszcz

Założyciel i CEO w GBBC. Przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz programów Management i ICAN Total Selling w ICAN Institute.

W swojej dwudziestoletniej karierze pracował w obszarze marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych.

Ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego, tworzenia strategii od intencji po wdrożenie w tym najnowocześniejszą metodą OKR. Strateg marketingu i sprzedaży. Praktyk biznesu. Finalista Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku.

Specjalizuje się̨ w budowaniu i wdrażaniu: strategii rozwoju firm i marek, procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Doświadczony negocjator, który przez 20 lat swojej pracy zawodowej negocjował szerokie spektrum umów od sieci detalicznych po międzynarodowe kontrakty z globalnymi koncernami.

Zrealizował kilkanaście projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił ponad tysiąc osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych

Michał Kubiak

Trener efektywności, psycholog, psychoterapeuta, członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. 

Wspiera Klientów w rozwijaniu efektywności osobistej i zespołowej. Wdraża metody optymalizujące nakłady czasu i energii. Przeprowadził ponad 7000 godzin szkoleń, warsztatów i coachingów.

Projektuje i wdraża procesy rozwojowe dla specjalistów oraz kadry zarządzającej wszystkich szczebli. Specjalizuje się w obszarze efektywności osobistej i szkoleń menedżerskich. Prowadzi również warsztaty z zakresu: zarządzania zmianą, innowacyjności, zarządzania energią psychofizyczną oraz kompetencji komunikacyjnych. Pracuje jako asesor AC/DC. Szkolenia prowadzi w języku polskim i angielskim.

Doświadczenie biznesowe zdobywał w bankowości, w projektach outplacementowych, w kilku firmach szkoleniowych i konsultingowych oraz jako doradca zawodowy, trener wewnętrzny w call center i rekruter.

Jest absolwentem psychologii oraz zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu TROP, Szkołę Coachów TROP oraz kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach CTSR. Jest certyfikowanym facylitatorem Design Thinking, Scrum Masterem (PSM I) oraz praktykiem Kanban (Team Kanban Practitioner / Kanban University). W 2020 roku rozpoczął 4-letnie szkolenie przygotowujące do uzyskania certyfikatu Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz certyfikatu European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT).

Bartłomiej Ziemiański

Od kilku lat prowadzi szkolenia i wdrożenia programów Social Selling i Employee Advocacy.

Ekspert w platformie LinkedIN. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu, Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie na kierunkach social media.

Realizował szkolenia dla dziesiątek firm o różnej wielkości i profilu działalności.

Doświadczony prelegent. Ekspert w zakresie tworzenia treści w social mediach.

Paweł Czeszkiewicz

Współwłaściciel i Chief Revenue Officer w GBBC, trener, konsultant, socjolog, kulturoznawca.

Absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz programu Management w ICAN Institute. Posiadacz Lean Green Belt, certyfikatu Agile PM Foundation, oraz Change Management Foundation.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w działach sprzedaży i marketingu w branży finansowej (min. Raiffeisen Bank Polska, Capital Partners) oraz profesjonalnych usług dla biznesu (min. ICAN Institute, Grupa Altkom, Leanpassion).

Tworzył i zarządzał zespołami sprzedażowymi. Współtworzył i realizował strategie marketingowe i sprzedażowe, działając również jako przedsiębiorca w branży telekomunikacyjnej, energetycznej, pośrednictwa handlowego oraz usług księgowych. Współtworzył programy edukacyjne i doradcze dla największych polskich przedsiębiorstw.

Specjalizuje się w zarządzaniu na styku marketingu i sprzedaży, pasjonat procesów zachodzących pomiędzy klientem a dostawcą w świecie B2B. Fascynuje się możliwościami wykorzystania AI w sprzedaży i marketingu. Wierzy w procesy i ich ciągłe doskonalenie i uważa, że wie, jak to robić. Na co dzień sprzedaje, doradza, zarządza, konsultuje i szkoli.

Agnieszka Łopacka

Aktorka teatralna i filmowa, absolwentka Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi.

Na jej ponad dwudziestopięcioletnie doświadczenie sceniczne składa się praca w Teatrze im. Adama Mickiewicza w Częstochowie, współpraca z teatrami : Bagatela w Krakowie, Nowym w Zabrzu, Nowym w Częstochowie i Socho Factory w Warszawie, liczne role w filmach i serialach.

Jej dorobek zawodowy to także wieloletnia praca lektora radiowego, udźwiękawianie filmów dokumentalnych i animowanych, nagrywanie reklam dla rozgłośni radiowych, prowadzenie uroczystości i imprez firmowych. Jest też autorką audiobooków dla dzieci, młodzieży i dla dorosłych.

Od lat zajmuje się działalnością warsztatowo - szkoleniową. Wielokrotnie prowadziła warsztaty teatralne lub szkolenia z zakresu wystąpień publicznych dla biznesu. Ma na koncie m. in. szkolenia dla członków zarządu oraz pracowników firm: Selvita, Sandler, Numeron, Politan, Rockhunters, Nomax Trading.

W swojej pracy wykorzystuje wiedzę i doświadczenie zdobyte w czasie studiów i pracy zawodowej. Uczy technik związanych z mówieniem i przemawianiem zarówno w warunkach wystąpień scenicznych jak i przed kamerą. Inspirując się metodami dramy stworzyła wiele autorskich ćwiczeń dotyczących problematyki ekspresji niewerbalnej – zarówno w odniesieniu do sygnałów wysyłanych jak i odbieranych. Pracuje nad dykcją, emisją głosu i kształtowaniem jego brzmienia, specyfiką pracy z mikrofonem, prowadzi ćwiczenia rozwijające umiejętność komunikacji niewerbalnej.

Zobacz co robimy

Zapraszamy do współpracy!

lub napisz do nas
kontakt@gbbc.pl
Skontaktuj się

Zapisz się na Newsletter!

Fachowa wiedza oraz informacje o szkoleniach prosto na Twoją skrzynkę!