MENU
Poznaj metodę stosowaną przez gigantów (Google, Intel) i mikro zespoły na całym świecie, którą zaadaptowaliśmy do polskich warunków. Nie udziwniamy tej metody – wręcz przeciwnie: sprowadzamy ją do zestawu praktycznych narzędzi i wskazówek. Mamy doświadczenie w identyfikowaniu, dlaczego firmy nie realizują celów i podczas szkolenia pokazujemy jak sobie z tym radzić.
OKR różni się od tradycyjnych metod zarządzania celami, takich jak MBO czy zarządzanie projektami, ze względu na swoją dynamiczność i możliwość zmiany celów w trakcie ich realizacji.
OKR promuje elastyczność, iteracyjność i częste przeglądy postępów w realizacji. OKR jest narzędziem do zarządzania zmianą i koncentruje się na mierzeniu osiągnięć wobec kluczowych rezultatów. Metoda nie służy do oceniania i rozliczania pracowników, lecz skupia się na strategicznych celach organizacji i sposobach ich operacjonalizacji oraz dystrybucji.
Co powoduje, że wdrożenie OKR bywa tak skomplikowane? To, że na początku wydaje się to takie proste! Często okazuje się, że ta „prostota” utrudnia pełne zrozumienie zasad pracy na OKR. Po pozornym zrozumieniu metody następuje rozluźnienie, brak odpowiedniego zarządzania i w konsekwencji OKRy trafiają do szuflady z ciekawymi, ale niewdrożonymi koncepcjami. Jak sobie z tym poradzić? Należy dogłębnie zrozumieć czym OKRy są, a czym nie. Jak ich używać i jakich błędów nie popełniać.
OKR Booster to intensywny jednodniowy program szkoleniowy przygotowany przez pasjonata OKRów, który dogłębnie poznał tą metodę, a następnie skutecznie wdrożył w kilkudziesięciu organizacjach. Po drodze popełnił wiele błędów i opracował metody ich korygowania, a docelowo unikania.
Chcesz dowiedzieć się więcej o OKR? Zajrzyj do naszej Strefy Wiedzy!
Którzy chcą w nowoczesny sposób wyznaczać i osiągać cele w swoich organizacjach i zespołach.
Założyciel i CEO w GBBC. Przedsiębiorca, praktyk biznesu z ponad 22 letnim doświadczeniem, trener. Tworzył i realizował strategie w obszarach marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, technologicznej, FMCG i agencjach reklamowych. Doświadczenie zdobywał piastując najwyższe stanowiska (dyrektor sprzedaży, dyrektor marketingu, dyrektor HR, dyrektor zakupów, Członek Zarządu) w polskich firmach i ich zagranicznych oddziałach.
Specjalizuje się w budowaniu i wdrażaniu: strategii rozwoju firm i marek, procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Pasjonat i praktyk metody OKR, którą z sukcesem wdrożył w zarządzanych przez siebie organizacjach i pomógł zaimplementować kilkudziesięciu polskim firmom różnej wielkości.
Zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił ponad tysiąc osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych.
CZĘŚĆ 4 Podsumowanie