MENU
Nasze szkolenia to rozwiązanie dla Twojej Firmy, jeśli:
Gwarantujemy, że będzie:
Nie wiesz czego dokładnie szukasz? Poszukajmy wspólnie odpowiedzi.
Czy znasz taką sytuację: kupujesz szkolenie, które się odbywa, uczestnicy są umiarkowanie zadowoleni, a po kilku dniach stwierdzasz, że nic się nie zmieniło? My też nie cierpimy warsztatów, których efektem jest zmarnowany czas i pieniądze, a jedynym beneficjentem jest dostawca.
Dlatego zrobimy wszystko, żeby doświadczenie współpracy z nami było dla Ciebie i Twojej firmy wyjątkowe i maksymalnie efektywne. Mamy fioła na punkcie zmieniania ludzi i firm na lepsze, a nasze szkolenie to narzędzia prowadzące do tego celu. Co Cię czeka?
Analiza Twoich oczekiwań i wyzwań – przed rozpoczęciem rozmów o współpracy poprosimy Cię o wypełnienie krótkiego formularza. Twoje odpowiedzi pomogą nam przygotować się do rozmowy o Twojej sytuacji i potrzebach.
Pogłębiony wywiad – w trakcie rozmowy, która potrwa ok 60 minut pogłębimy wiedzę na temat Twojej sytuacji. Będzie to doskonała okazja do zadań pytań dla obu stron. Efektem spotkania będzie ustalenie zakresu naszej propozycji, terminu jej dostarczenia oraz terminu spotkania, na którym ją omówimy.
Oferta – na bazie zebranych danych przygotujemy dla Ciebie ofertę, w której postaramy się jak najlepiej odpowiedzieć na Twoje potrzeby i oczekiwania.
Omówienie oferty – zależy nam, aby oferta idealnie trafiała w Twoje oczekiwania. Twoja perspektywa jest najważniejsza – dlatego prosimy o spotkanie, podczas którego odpowiadamy na pytania dotyczące propozycji i przedstawiamy kontekst oraz intencje. Jeśli istnieje taka potrzeba – modyfikujemy ofertę i przedstawiamy udoskonaloną wersję.
Być może, aby podjąć decyzję zechcesz poznać referencje lub porozmawiać z naszymi dotychczasowymi klientami? Żaden problem – dostarczymy wszystko, co w naszej mocy, aby ułatwić Ci podjęcie decyzji.
Kalibracja – jeśli zdecydujesz się na współpracę z nami, to przechodzimy do finalnego przygotowania warsztatów.
Na ok. 90 minutowym spotkaniu z udziałem trenera i PM GBBC oraz sponsora, koordynatora, wybranych uczestników i pozostałych interesariuszy precyzyjnie kalibrujemy przebieg warsztatów, omawiamy pre-worki.
Na kalibracji przedstawimy i omówimy treść ankiet, które posłużą nam do zbadania potrzeb i oczekiwań uczestników projektu– Twoje uwagi będą mile widziane. Celem kalibracji jest potwierdzenie najważniejszych ustaleń oraz ostatecznego kształtu programu warsztatów ze wszystkimi interesariuszami.
Uruchomienie wirtualnej przestrzeni roboczej i realizacja. Po realizacji otrzymujesz dostęp do notatek, zdjęć oraz wszystkich innych materiałów w Active Collab.
Omówienie wyników i obserwacji – w okresie 2 do 4 tygodni po zakończeniu warsztatów spotykamy się, aby omówić wyniki ankiety poszkoleniowych, podzielić się obserwacjami oraz wnioskami i otrzymać feedback na temat z Twojej strony. Zamykamy projekt lub rozmawiamy o kolejnych krokach.
Zdobywanie i zarządzenia wiedzą wewnątrz organizacji może być znaczącą przewagą konkurencyjną. Często panuje mylne przekonanie o tym co jest, a co nie jest cenną wiedzą z perspektywy firmy. Wbrew pozorom nie chodzi tylko o patenty, innowacje czy tajne receptury (jak w przypadku przepisu na coca-colę). Oczywiste jest, że nowoczesna firma powinna dysponować aktualną wiedzą w obszarach:
Nie należy zapominać również o obszarach mniej oczywistych, dotyczących wewnętrznych sposobów funkcjonowania firmy. Mowa tu o procesach:
Istnieją liczne badania pokazujące jak dużo czasu (a co za tym idzie pieniędzy) organizacje tracą z powodu problemów ze znalezieniem przez pracowników odpowiedzi na pytania czy? dlaczego? jak? coś zrobić.
Przyczyną takiego stanu rzeczy jest często (praktycznie zawsze) brak… wiedzy i kompetencji po stronie kadry zarządzającej pozwalającej uporządkować ten bałagan. Łatwo sobie wyobrazić, że firma, która jest „poukładana”, a jej pracownicy nie marnują czasu na szukanie informacji i zastanawianie się jak coś powinno być zrobione maja naturalną przewagą nad chaotyczną konkurencją. To jest właśnie ten słynny know how.
Z perspektywy edukacji w kontekście biznesowym należy wyróżnić dwie podstawowe ścieżki:
1. Indywidualną
Mowa tu o wszystkich aktywnościach typu:
2. Firmową
Czyli przede wszystkim:
Sposobów kwalifikowania szkoleń może być bardzo wiele. Postarajmy się określić najbardziej praktyczny podział.
Obowiązkowe - ich ukończenie jest konieczne do wykonywania określonych obowiązków – np. spawacza, kierowcy,
Fakultatywne - zapewniane przez firmę dla zainteresowanych pracowników: np. kursy językowe
Wewnętrzne - organizowane przez pracodawcę, prowadzone przez zatrudnionych w niej pracowników
Zewnętrzne - prowadzone przez profesjonalnego usługodawcę
Stacjonarne - realizowane w sali szkoleniowej przy fizycznej obecności trenera i uczestników
On-line - realizowane na żywo przy pomocy narzędzi do wideospotkań
Twarde / specjalistyczne - rozwijające kompetencje z zakresu specjalizacji danego pracownika (np. programowanie, księgowość, produkcja)
Miękkie / społeczne - rozwijające kompetencje takie jak komunikacja, zarządzanie zmianą i/lub przygotowujące do pełnienia ról menedżerskich
Otwarte - w których biorą pracownicy wielu firm
Zamknięte (dedykowane) - Organizowane przez firmę zewnętrzną na potrzeby określonej firmy (wszyscy uczestnicy do pracownicy jednej organizacji)
Jakie korzyści poza oczywistym przyrostem wiedzy, którą da się wykorzystać dla dobra organizacji niosą za sobą szkolenia biznesowe? Dlaczego warto zaangażować się w wybór i organizację szkoleń dla pracowników? Zwłaszcza tych wykraczających poza obowiązkowe i oczywiste. Dlaczego nie warto pozostawiać kwestii rozwoju kompetencji w rękach samych pracowników?