MENU
Od lat pomagamy ludziom, którym zależy, aby ich firmy funkcjonowały sprawniej. Business Booster Online to zdalna wersja naszych programów transformacyjnych, przygotowana z myślą o mikro i małych firmach, których właściciele mierzą się z brakiem czasu oraz poczuciem chaosu i przytłoczenia.
Czy program Business Booster online jest dla Ciebie?
Co proponujemy? Program online dla mikrofirm, stworzony przez ludzi, którzy na co dzień pracują w biznesie i sprawiają, że firmy stają się po prostu lepsze.
Żeby napić się mleka, nie potrzebujesz kupować krowy. Żeby pracować z ekspertami, nie potrzebujesz ich zatrudniać.
Jeśli chcesz zajść daleko, idź z towarzyszem. - przysłowie afrykańskie
Prowadzący: Grzegorz Barszcz
24 kwietnia 2025 r.
Zadanie wdrożeniowe: Twój Business Model Canvas i Twoja Jednostronicowa Strategia.
Prowadzący: Grzegorz Barszcz
22 maja 2025 r.
Zadanie wdrożeniowe: OKR dla Twojej Firmy.
Prowadzący: Paweł Czeszkiewicz
26 czerwca 2025 r.
Zadanie wdrożeniowe: Zmapowanie i wizualizacja lejka sprzedażowo – marketingowego.
Prowadzący: Łukasz Piątek
21 sierpnia 2025 r.
Zadanie wdrożeniowe: "Święte" zasady i standardy obsługi klienta.
Prowadzący: Paweł Czeszkiewicz
25 września 2025 r.
Zadanie wdrożeniowe: Praktyczne użycie wybranych aplikacji.
Prowadzący: Artur Krysik
23 października 2025 r.
Zadanie wdrożeniowe: Opracowanie planu finansowego oraz kalkulacja marży na podstawie dostarczonych danych.
Prowadzący: Michał Kubiak
20 listopada 2025 r.
Zadanie wdrożeniowe: Wdrożenie podstawowej wersji „second brain”.
Prowadząca: Izabela Błażowska
18 grudnia 2025 r.
Zadanie wdrożeniowe: Stworzenie strategii social sellingu dla Twojego produktu / usługi.
Prowadzący: Grzegorz Barszcz
22 stycznia 2026 r.
Zadanie wdrożeniowe: Stworzenie struktury organizacyjnej swojej firmy, przypisanie osobom zadań. Określenie zasad pracy zespołowej w Twojej firmie.
Prowadzący: Grzegorz Barszcz
19 lutego 2026 r.
Zadanie wdrożeniowe: Stworzenie siatki spotkań zarządczych w swojej firmie / zespole.
Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem programu otrzymasz dostęp do przestrzeni roboczej, w której:
Po każdej sesji w przestrzeni roboczej znajdziesz:
Dostęp będzie aktywny przez 3 miesiące po zakończeniu programu.
Uczestnicy programu Business Booster online nie muszą martwić się o to, czy zdążą wszystko zanotować. Jeszcze przed sesją otrzymają treść prezentacji, którą trener będzie przedstawiał, by móc na bieżąco śledzić poruszane kwestie i robić dodatkowe, własne notatki. Oprócz prezentacji, trenerzy będą udostępniać uczestnikom także dodatkowe materiały edukacyjne (ćwiczenia, dokumenty, grafiki czy linki) - wszystko po to, by przekazać maksimum wiedzy i praktycznych wskazówek.
Każdy uczestnik naszego programu po zatwierdzeniu zadań wdrożeniowych otrzyma ekskluzywny certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności. Będzie on wydawany zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej.
Przez miesiąc od zakończenia ostatniej sesji uczestnicy będą mogli zadać pytanie trenerowi lub poprosić o radę poprzez platformę roboczą. Trener będzie się odnosił do każdej wiadomości.
Jeśli po pierwszej sesji stwierdzisz, że program szkoleniowo-wdrożeniowy Business Booster online nie jest dla Ciebie, oddamy Ci pieniądze! Nie ma tutaj żadnych gwiazdek i warunków. Dajemy uczestnikom taką możliwość, bo znamy wartość stojącą za naszym autorskim programem.
TRENER
Założyciel i CEO w GBBC. Przedsiębiorca, praktyk biznesu z ponad 22-letnim doświadczeniem, trener. Tworzył i realizował strategie w obszarach marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, technologicznej, FMCG i agencjach reklamowych. Doświadczenie zdobywał piastując najwyższe stanowiska (dyrektor sprzedaży, dyrektor marketingu, dyrektor HR, dyrektor zakupów, Członek Zarządu) w polskich firmach i ich zagranicznych oddziałach.
Specjalizuje się w budowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju firm i marek, a także procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Pasjonat i praktyk metody OKR, którą z sukcesem wdrożył w zarządzanych przez siebie organizacjach i pomógł zaimplementować kilkudziesięciu polskim firmom różnej wielkości.
Zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił ponad tysiąc osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych.
TRENER
Współwłaściciel i Chief Revenue Officer w GBBC, trener, konsultant, socjolog, kulturoznawca. Specjalizuje się w zarządzaniu na styku marketingu i sprzedaży. Pasjonat procesów zachodzących pomiędzy klientem a dostawcą w świecie B2B. Fascynuje się możliwościami wykorzystania AI w sprzedaży i marketingu. Wierzy w procesy i ich ciągłe doskonalenie i uważa, że wie, jak to robić. Na co dzień sprzedaje, doradza, zarządza, konsultuje i szkoli.
Absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz programu Management w ICAN Institute. Posiadacz Lean Green Belt, certyfikatu Agile PM Foundation oraz Change Management Foundation.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w działach sprzedaży i marketingu w branży finansowej (min. Raiffeisen Bank Polska, Capital Partners) oraz profesjonalnych usług dla biznesu (min. ICAN Institute, Grupa Altkom, Leanpassion).
Tworzył i zarządzał zespołami sprzedażowymi. Współtworzył i realizował strategie marketingowe i sprzedażowe, działając również jako przedsiębiorca w branży telekomunikacyjnej, energetycznej, pośrednictwa handlowego oraz usług księgowych. Współtworzył programy edukacyjne i doradcze dla największych polskich przedsiębiorstw.
TRENER
Dyrektor marketingu, przedsiębiorca, ekspert w zakresie e-commerce i digital marketingu od wielu lat współtworząca i rozwijająca różnorodne przedsięwzięcia biznesowe.
Studiowała zarządzanie międzynarodowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz Wirtschaftsuniversität Wien. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie rozwoju zrównoważonego na University of Cambridge.
Była współtwórcą i CMO startupów: FastDeal.pl - pierwszego portalu zakupów grupowych w Polsce oraz ChallengeRocket.com - międzynarodowej platformy rekrutacyjnej dla branży IT. Ponadto w ramach rodzinnej firmy HerlinGroup przez 14 lat jako dyrektor marketingu współtworzyła polską markę okapów kuchennych GLOBALO, dbając o jej rozwój i wizerunek zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym. Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi, sprzedażowymi oraz dotyczącymi UX/UI.
Obecnie prowadzi sklep internetowy bellagarden.pl oraz jest konsultantem w firmie MJC sp. z o.o.
TRENER
Z wykształcenia ekonomista, od 25 lat pracuje w obszarze finansów przedsiębiorstw.
Specjalizuje się w doradztwie z zakresu zarządzania finansami małych i średnich firm jako CFO na godziny. Jest członkiem Towarzystw Biznesowych oraz Klubu CFO Harvard Business Review Polska.
Pracował w księgowości i controlingu rachunkowym, od blisko 21 lat nieprzerwanie prowadzi działalność doradczą. W tym czasie obsłużył ponad 80 przedsięwzięć rozwojowych, opracował 101 biznes planów i jeszcze większą liczbę analiz finansowych. Jako interim manager usprawnił działalność 13 firm.
Od 2012 roku przepracował ponad 1 000 godzin w ramach mentoringu i coachingu biznesowego.
TRENER
Trener efektywności, psycholog, psychoterapeuta, członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Wspiera Klientów w rozwijaniu efektywności osobistej i zespołowej. Wdraża metody optymalizujące nakłady czasu i energii. Przeprowadził ponad 7000 godzin szkoleń, warsztatów i coachingów.
Projektuje i wdraża procesy rozwojowe dla specjalistów oraz kadry zarządzającej wszystkich szczebli. Specjalizuje się w obszarze efektywności osobistej i szkoleń menedżerskich. Prowadzi również warsztaty z zakresu: zarządzania zmianą, innowacyjności, zarządzania energią psychofizyczną oraz kompetencji komunikacyjnych. Pracuje jako asesor AC/DC. Szkolenia prowadzi w języku polskim i angielskim.
Doświadczenie biznesowe zdobywał w bankowości, w projektach outplacementowych, w kilku firmach szkoleniowych i konsultingowych oraz jako doradca zawodowy, trener wewnętrzny w call center i rekruter.
Jest absolwentem psychologii oraz zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu TROP, Szkołę Coachów TROP oraz kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach CTSR. Jest certyfikowanym facylitatorem Design Thinking, Scrum Masterem (PSM I) oraz praktykiem Kanban (Team Kanban Practitioner / Kanban University). W 2020 roku rozpoczął 4-letnie szkolenie przygotowujące do uzyskania certyfikatu Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz certyfikatu European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT).
TRENER
Mentor w korpobiznesie i nie tylko. Zawód: sprzedawca, lider, manager, trener. Zawodowo związany z rynkiem sprzedaży usług B2B. Ubezpieczenia, bankowość, leasing, szkolenia są to główne obszary, w których zdobywa praktyczną wiedzę.
Przez lata swojej kariery obsłużył więcej niż 1000 kontraktów biznesowych, zdobywając przy tym szereg nagród dla „Najlepszego eksperta oraz managera”. Pracował z całym spektrum segmentów klientów, od firm mikro, poprzez MŚP, korporacji do przedsiębiorstw strategicznych.
Działa z optymizmem. Kocha inspirować oraz doświadczać. Zarządza zespołem sprzedażowym oraz korzysta z elementów sprzedaży, tj. prospectingu, negocjacji, obsługi klienta, komunikacji, asertywności, budowania efektywnych zespołów, kształtowania właściwych postaw sprzedażowych, zmiany nawyków oraz myślenia. Stawia na współpracę, rozwój oraz samopoznanie.
Jest absolwentem studiów ekonomicznych Uniwersytetu w Białymstoku oraz Szkoły Trenerów Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Stale poszerza swoje horyzonty poprzez ciągłe doskonalenie.
Kocha sprzedaż i emocje, jakie ona generuje. Kocha ludzi i uwielbia towarzyszyć im w zmianie na drodze po dobre dzisiaj. Uwielbia nowe wyzwania, a często spotykane hasło w sprzedaży – „Nie da się!” – stanowi dla niego zapalnik do działania.
Jeśli potrzebujesz uzyskać tę wiedzę w innej formie, skorzystaj z usług consultingowych czy wdrożeniowych GBBC! Możemy być Twoim Interim Managerem lub przeprowadzić dla Twojego zespołu dedykowane szkolenie zamknięte. Zadzwoń lub napisz do nas, by porozmawiać o Twoich potrzebach!
Jeśli nie jesteś zamknięty na zmiany, masz dostęp do Internetu i jesteś gotowy wykonywać zadania wdrożeniowe, które realnie pomogą Tobie oraz Twojej firmie – nasz program z pewnością jest dla Ciebie!
Każda sesja online będzie poruszała inny aspekt rozwoju firmy. Skupimy się na następujących obszarach tematycznych:
Więcej szczegółów znajdziesz w programie.
W programie Business Booster online grupa liczy maksymalnie 24 osoby. Dbamy o komfort uczestników, dlatego grupy są na tyle małe, by każdy mógł się wypowiedzieć, zadać pytanie i jak najlepiej przyswoić wiedzę, którą przekazujemy.
Możesz kliknąć w przycisk „zapisz się” i wypełnić formularz, który się tam pojawi. Możesz również napisać do nas wiadomość e-mail lub zadzwonić – pokierujemy Cię.
Tak, wystawiamy faktury zawierające 23% VAT. Aby otrzymać fakturę, podaj nam następujące dane: nazwa firmy, adres siedziby firmy oraz NIP. Możemy także zawrzeć na fakturze dopisek według Twoich wytycznych.
Umożliwiamy dwie formy rozliczenia: opłatę z góry za całość (3140 zł netto) oraz opłatę podzieloną na 10 miesięcznych płatności (10 x 395 zł netto). Zdecyduj, która forma rozliczenia będzie dla Ciebie wygodniejsza! Niezależnie od tego, którą opcję wybierzesz, nadal gwarantujemy Ci zwrot wszystkich pieniędzy, jeśli pierwsza sesja nie spełni Twoich oczekiwań.