SZKOLENIE

Business Booster online

Pakiet 10 szkole艅 tematycznych online, dzi臋ki kt贸rym zyskasz szersz膮 perspektyw臋 i udoskonalisz swoje umiej臋tno艣ci w kluczowych obszarach biznesowych.
10 sesji po 4 godziny
1 sesja miesi臋cznie
online
od 314 z艂 netto / sesja
  • Strategia
  • Realizacja
  • Sprzeda偶 i Marketing
  • Obs艂uga Klienta
  • Technologia w sprzeda偶y i marketingu
  • Finanse
  • Efektywno艣膰 osobista
  • Marka osobista
  • Zarz膮dzanie
  • Przyw贸dztwo

Business Booster 鈥 ka偶da firma zaczyna艂a w przys艂owiowym 鈥済ara偶u鈥.

  • Bardzo niewielu z nich uda艂o si臋 zamieni膰 gara偶e na szklane biurowce i nowoczesne hale produkcyjne.
  • Nieco wi臋cej pozosta艂o w tym samym miejscu i walczy o przetrwanie ka偶dego dnia.
  • Absolutna wi臋kszo艣膰 nie istnieje, bo zosta艂a zmieciona z powierzchni ziemi przez konkurencj臋.

W biznesie o sukcesie b膮d藕 pora偶ce nie decyduje szcz臋艣cie lub pech (chocia偶 lepiej mie膰 to pierwsze). 聽Sukces nie jest zarezerwowany tylko dla geniuszy wprowadzaj膮cych innowacje zmieniaj膮ce 艣wiat.

Nie ma przepisu gwarantuj膮cego sukces - mo偶esz jedynie zwi臋ksza膰 jego prawdopodobie艅stwo dzi臋ki temu, 偶e b臋dziesz wiedzia艂 CO? KIEDY? i JAK? robi膰. I b臋dziesz udziela艂 odpowiedzi lepszych ni偶 Twoja konkurencja.

Business Booster online to:

  • mo偶liwo艣膰 skorzystania z praktycznej wiedzy i narz臋dzi podanych w przyst臋pny spos贸b, w cenie pozostaj膮cej w zasi臋gu pocz膮tkuj膮cych przedsi臋biorc贸w.
  • spojrzenie na Twoj膮 firm臋 z najwa偶niejszych perspektyw.
  • dow贸d na to, 偶e doradztwo i consulting premium nie jest zarezerwowany tylko dla du偶ych i rozwini臋tych firm.

Co sk艂ada si臋 na program Business Booster online?

  • 10 tematycznych sesji online
  • 1 sesja = 4 godziny
  • 1 sesja na miesi膮c
  • zadania wdro偶eniowe po ka偶dej sesji
  • bie偶膮cy kontakt i mo偶liwo艣膰 konsultacji z praktykami biznesu oraz grup膮 za po艣rednictwem platformy Active Collab

Dla kogo jest Business Booster online?

  • dla przedsi臋biorc贸w z ambicjami, kt贸rzy pragn膮 zbudowa膰 wspania艂膮 firm臋
  • dla geniuszy biznesu, kt贸rzy potrzebuj膮 wiedzy jak zmonetyzowa膰 pomys艂 i obroni膰 si臋 przed na艣ladowcami
  • dla do艣wiadczonych mened偶er贸w, kt贸rzy pragn膮 od艣wie偶y膰 i zaktualizowa膰 wiedz臋
Zosta艅 Business Boosterem

Program Business Booster online:

Sesja 1: Dok膮d zmierzasz? Jak szybko, jasno i w 艂atwy do zakomunikowania spos贸b stworzy膰 strategi臋.

Prowadz膮cy: Grzegorz Barszcz
23 maja 2024 r.

  • Jaki jest Tw贸j model biznesowy?
  • Na czym zarabiasz pieni膮dze?
  • Kto jest Twoim klientem?
  • Co oferujesz?
  • Dlaczego klienci mieliby wybra膰 w艂a艣nie Ciebie?
  • Jaki jest Tw贸j najwa偶niejszy cel?

Zadanie wdro偶eniowe: Tw贸j Business Model Canvas i Twoja Jednostronicowa Strategia.

Sesja 2: Realizacja strategii. Przyspieszony kurs OKR.

Prowadz膮cy: Grzegorz Barszcz
20 czerwca 2024 r.

  • Jak osi膮gniesz sw贸j g艂贸wny cel?
  • Kr贸tka historia dobrych i z艂ych praktyk stawiania cel贸w.
  • Priorytety 鈥 sztuka skupiania si臋 na rzeczach najwa偶niejszych.
  • Koncentracja i zaanga偶owanie.
  • Uzgadnianie dzia艂a艅 i praca mi臋dzy zespo艂ami.
  • Monitoring i kontrola czyli fundamenty odpowiedzialno艣ci.
  • Lewary: osi膮ganie ambitnych cel贸w dzi臋ki OKR.
  • Projektowanie, planowanie, monitorowanie i przegl膮d.

Zadanie wdro偶eniowe: OKR dla Twojej Firmy.

Sesja 3: Dzia艂 Generowania Przychodu: skuteczny marketing i sprzeda偶.

Prowadz膮cy: Pawe艂 Czeszkiewicz
22 sierpnia 2024 r.

  • Sprzeda偶 i marketing jako proces przep艂ywu decyzji klienta.
  • Budowanie zainteresowania i pozyskiwanie klient贸w jako proces.
  • Inbound i outbound 鈥 r贸偶nice, plusy i minusy, procesy.
  • Jak zbudowa膰 Revenue Team 鈥 role, struktura, kompetencje.
  • Nie tylko przych贸d: co jeszcze mierzy膰 w dziale generowania przychodu?
  • Segmenty, ICP, buyer persony, oferta warto艣ci, przewagi konkurencyjne 鈥 co musisz mie膰, zanim uruchomisz Revenue Team?

Zadanie wdro偶eniowe: Zmapowanie i wizualizacja lejka sprzeda偶owo 鈥 marketingowego.

Sesja 4: Profesjonalna obs艂uga klienta.

Prowadz膮cy: 艁ukasz Pi膮tek
26 wrze艣nia 2024 r.

  • Dziesi臋膰 powszechnych b艂臋d贸w w obs艂udze klienta.
  • Jak d艂ugo klient czeka na odpowied藕?
  • Czego klienci naprawd臋 oczekuj膮 w kontakcie z firm膮?
  • Klient wewn臋trzny i zewn臋trzny.
  • Dostosowanie wypowiedzi do kana艂u obs艂ugi.
  • Roszczenia klienta.
  • Multitasking i priorytetyzacja zada艅.

Zadanie wdro偶eniowe: "艢wi臋te" zasady i standardy obs艂ugi klienta.

Sesja 5: Future Sales 鈥 sprzeda偶 w przysz艂o艣ci. Jak rozbudowa膰 swoj膮 sprzeda偶 o automaty, roboty i sztuczn膮 inteligencj臋?

Prowadz膮cy: Pawe艂 Czeszkiewicz
24 pa藕dziernika 2024 r.

  • Dlaczego sprzeda偶 boi si臋 post臋pu?
  • Nie ma odwrotu: jak technologia zmienia rzeczywisto艣膰?
  • Robotyzacja, automatyzacja, AI 鈥 co jest czym?
  • Co trzeba wiedzie膰 o technologii? Cyfrowy umys艂 i zasada 30%.
  • Aplikacje wspieraj膮ce sprzeda偶.

Zadanie wdro偶eniowe: Praktyczne u偶ycie wybranych aplikacji

Sesja 6: Jak to liczy膰? Analiza finansowa dla ludzi, nie finansist贸w. Jak dba膰 o mar偶臋. Jak kalkulowa膰 biznesy.

Prowadz膮cy: Artur Krysik
21 listopada 2024 r.

  • Aby liczy膰, trzeba mie膰 co liczy膰.
  • Do czego potrzebny jest plan finansowy roczny i jak z nim pracowa膰? Jak wykorzysta膰 to narz臋dzie w procesie podejmowania decyzji biznesowych?
  • Mar偶a - jak j膮 policzy膰?
  • 4 stopnie liczenia mar偶y.

Zadanie wdro偶eniowe: Opracowanie planu finansowego oraz kalkulacja mar偶y na podstawie dostarczonych danych.

Sesja 7: Efektywno艣膰 w dzia艂aniu. Jak dzia艂a膰 sprawnie i nie marnowa膰 czasu.

Prowadz膮cy: Micha艂 Kubiak
19 grudnia 2024 r.

  • System:
    • Koncepcja 鈥瀞econd brain鈥.
    • Segregacja i priorytetyzacja.
    • Elektroniczne listy TO DO i Personal Kanban.
    • Trening planowania i priorytetyzacji w oparciu o 2 horyzonty czasowe: tygodniowe i dzienne.
    • Inbox ZERO 鈥 prosty przepis na efektywne zarz膮dzanie skrzynk膮 mailow膮 (instrukta偶 wdro偶eniowy).
  • 聽Koncentracja:
    • Efekt 鈥瀙i艂y鈥.
    • Jak budowa膰 kultur臋 pracy w koncentracji?

Zadanie wdro偶eniowe: Wdro偶enie podstawowej wersji 鈥瀞econd brain鈥.

Sesja 8: Tajniki cyfrowego marketingu, czyli jak sobie radzi膰 z Google, Facebookiem i innymi.

Prowadz膮ca: Izabela B艂a偶owska
23 stycznia 2025 r.

  • Wprowadzenie do cyfrowego marketingu.
  • Strony internetowe.
  • Pozycjonowanie (SEO).
  • Reklamy online.
  • Media spo艂eczno艣ciowe.
  • Content Marketing.
  • E-mail marketing.
  • Analityka internetowa.

Zadanie wdro偶eniowe:聽Stworzenie strategii social sellingu dla Twojego produktu / us艂ugi.

Sesja 9: Firma to ludzie. Zarzadzanie zespo艂em. Wsp贸艂czesne przyw贸dztwo.

Prowadz膮cy: Grzegorz Barszcz
20 lutego 2025 r.

  • Praca zespo艂owa: zalety i wady.
  • Grupa robocza a zesp贸艂.
  • Role w zespole.
  • Typowe pu艂apki i b艂臋dy pracy zespo艂owej.
  • Zarz膮dzanie zorientowane na rezultaty.
  • Delegowanie, feedback, motywacja.

Zadanie wdro偶eniowe:聽Stworzenie struktury organizacyjnej swojej firmy, przypisanie osobom zada艅. Okre艣lenie zasad pracy zespo艂owej w Twojej firmie.

Sesja 10: Mened偶erskie ABECAD艁O - czyli jak organizowa膰 prac臋 swoich zespo艂贸w (stacjonarnie i online).

Prowadz膮cy: Grzegorz Barszcz
27 marca 2025 r.

  • Rutyny zarz膮dcze.
  • Zasady.
  • Dobre praktyki.
  • Rozbudowa zespo艂贸w.
  • Planowanie.
  • Organizowanie.
  • Kontrolowanie.

Zadanie wdro偶eniowe:聽Stworzenie siatki spotka艅 zarz膮dczych w swojej firmie / zespole.

Zosta艅 Business Boosterem

Dlaczego warto wzi膮膰 udzia艂 w serii szkole艅 Business Booster online?

  • pewna, sprawdzona wiedza
  • prowadz膮cy s膮 praktykami = konkret, konkret i jeszcze raz konkret
  • anga偶uj膮ce i wprowadzaj膮ce prawdziwe zmiany zadania wdro偶eniowe
  • minimalne ryzyko 鈥 mo偶esz zrezygnowa膰 po I sesji
  • przemy艣lane tempo 鈥 wiemy, 偶e opr贸cz pracy z nami, masz mn贸stwo innych, wa偶nych obowi膮zk贸w

Zdob膮d藕 certyfikat i zosta艅 Business Boosterem!

  • Na zako艅czenie czeka Ci臋 kr贸tki egzamin, kt贸ry zweryfikuje, czy przyswoi艂e艣 przekazywan膮 wiedz臋 i wiesz, jak j膮 zastosowa膰.
  • Obecno艣膰 na zaj臋ciach + wykonanie zada艅 wdro偶eniowych + zdany egzamin = certyfikat potwierdzaj膮cy, 偶e jeste艣 prawdziwym 鈥濨usiness Boosterem鈥!!!
  • Starannie przygotowany papierowy certyfikat b臋dzie ozdob膮 ka偶dej 艣ciany
  • Certyfikat w wersji elektronicznej to doskona艂y wyr贸偶nik profilu w mediach spo艂eczno艣ciowych
Zosta艅 Business Boosterem

Trenerzy

Specjalizuje si臋 w budowaniu i wdra偶aniu strategii rozwoju firm i marek, a tak偶e proces贸w sprzeda偶y od pierwszej rozmowy po zako艅czenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarz膮dzania, integracji i transformacji dzia艂贸w sprzeda偶y i marketingu.聽Pasjonat i praktyk metody OKR, kt贸r膮 z sukcesem wdro偶y艂 w zarz膮dzanych przez siebie organizacjach i pom贸g艂 zaimplementowa膰 kilkudziesi臋ciu polskim firmom r贸偶nej wielko艣ci.

Zrealizowa艂 kilkadziesi膮t projekt贸w doradczych dla firm z bran偶y B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej.聽Trener biznesu pracuj膮cy w programach otwartych jak i zamkni臋tych. Z powodzeniem przeszkoli艂 ponad tysi膮c os贸b z bardzo r贸偶nych organizacji, pocz膮wszy od startup贸w przez instytucje pa艅stwowe sko艅czywszy na najwi臋kszych sp贸艂kach gie艂dowych.

Studiowa艂a zarz膮dzanie mi臋dzynarodowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz Wirtschaftsuniversit盲t Wien. Uko艅czy艂a studia podyplomowe w zakresie rozwoju zr贸wnowa偶onego na University of Cambridge.聽

By艂a wsp贸艂tw贸rc膮 i CMO startup贸w: FastDeal.pl - pierwszego portalu zakup贸w grupowych w Polsce oraz ChallengeRocket.com - mi臋dzynarodowej platformy rekrutacyjnej dla bran偶y IT. Ponadto w ramach rodzinnej firmy HerlinGroup przez 14 lat jako dyrektor marketingu wsp贸艂tworzy艂a polsk膮 mark臋 okap贸w kuchennych GLOBALO, dbaj膮c o jej rozw贸j i wizerunek zar贸wno na rynku krajowym jak i zagranicznym. Posiada do艣wiadczenie w zarz膮dzaniu projektami marketingowymi, sprzeda偶owymi oraz dotycz膮cymi UX/UI.

Obecnie prowadzi sklep internetowy bellagarden.pl oraz jest konsultantem w firmie MJC sp. z o.o.

Absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz programu Management w ICAN Institute. Posiadacz Lean Green Belt, certyfikatu Agile PM Foundation oraz Change Management Foundation.

Do艣wiadczenie zawodowe zdobywa艂 w dzia艂ach sprzeda偶y i marketingu w bran偶y finansowej (min. Raiffeisen Bank Polska, Capital Partners) oraz profesjonalnych us艂ug dla biznesu (min. ICAN Institute, Grupa Altkom, Leanpassion).

Tworzy艂 i zarz膮dza艂 zespo艂ami sprzeda偶owymi. Wsp贸艂tworzy艂 i realizowa艂 strategie marketingowe i sprzeda偶owe, dzia艂aj膮c r贸wnie偶 jako przedsi臋biorca w bran偶y telekomunikacyjnej, energetycznej, po艣rednictwa handlowego oraz us艂ug ksi臋gowych. Wsp贸艂tworzy艂 programy edukacyjne i doradcze dla najwi臋kszych polskich przedsi臋biorstw.

Pracowa艂 w ksi臋gowo艣ci i controlingu rachunkowym, od blisko 21 lat nieprzerwanie prowadzi dzia艂alno艣膰 doradcz膮. W tym czasie obs艂u偶y艂 ponad 80 przedsi臋wzi臋膰 rozwojowych, opracowa艂 101 biznes plan贸w i jeszcze wi臋ksz膮 liczb臋 analiz finansowych. Jako interim manager usprawni艂 dzia艂alno艣膰 13 firm.

Od 2012 roku przepracowa艂 ponad 1 000 godzin w ramach mentoringu i coachingu biznesowego.

Projektuje i wdra偶a procesy rozwojowe dla specjalist贸w oraz kadry zarz膮dzaj膮cej wszystkich szczebli. Specjalizuje si臋 w obszarze efektywno艣ci osobistej i szkole艅 mened偶erskich. Prowadzi r贸wnie偶 warsztaty z zakresu: zarz膮dzania zmian膮, innowacyjno艣ci, zarz膮dzania energi膮 psychofizyczn膮 oraz kompetencji komunikacyjnych. Pracuje jako asesor AC/DC. Szkolenia prowadzi w j臋zyku polskim i angielskim.

Do艣wiadczenie biznesowe zdobywa艂 w bankowo艣ci, w projektach outplacementowych, w kilku firmach szkoleniowych i konsultingowych oraz jako doradca zawodowy, trener wewn臋trzny w call center i rekruter.

Jest absolwentem psychologii oraz zarz膮dzania Uniwersytetu 艁贸dzkiego. Uko艅czy艂 Szko艂臋 Trener贸w Biznesu TROP, Szko艂臋 Coach贸w TROP oraz kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwi膮zaniach CTSR. Jest certyfikowanym facylitatorem Design Thinking, Scrum Masterem (PSM I) oraz praktykiem Kanban (Team Kanban Practitioner / Kanban University). W 2020 roku rozpocz膮艂 4-letnie szkolenie przygotowuj膮ce do uzyskania certyfikatu Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz certyfikatu European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT).

Przez lata swojej kariery obs艂u偶y艂 wi臋cej ni偶 1000 kontrakt贸w biznesowych, zdobywaj膮c przy tym szereg nagr贸d dla 鈥濶ajlepszego eksperta oraz managera鈥. Pracowa艂 z ca艂ym spektrum segment贸w klient贸w, od firm mikro, poprzez M艢P, korporacji do przedsi臋biorstw strategicznych.

Dzia艂a z optymizmem. Kocha inspirowa膰 oraz do艣wiadcza膰. Zarz膮dza zespo艂em sprzeda偶owym oraz korzysta z element贸w sprzeda偶y, tj. prospectingu, negocjacji, obs艂ugi klienta, komunikacji, asertywno艣ci, budowania efektywnych zespo艂贸w, kszta艂towania w艂a艣ciwych postaw sprzeda偶owych, zmiany nawyk贸w oraz my艣lenia. Stawia na wsp贸艂prac臋, rozw贸j oraz samopoznanie.

Jest absolwentem studi贸w ekonomicznych Uniwersytetu w Bia艂ymstoku oraz Szko艂y Trener贸w Biznesu Akademii Leona Ko藕mi艅skiego w Warszawie. Stale poszerza swoje horyzonty poprzez ci膮g艂e doskonalenie.

Kocha sprzeda偶 i emocje, jakie ona generuje. Kocha ludzi i uwielbia towarzyszy膰 im w zmianie na drodze po dobre dzisiaj. Uwielbia nowe wyzwania, a cz臋sto spotykane has艂o w sprzeda偶y 鈥 鈥濶ie da si臋!鈥 鈥 stanowi dla niego zapalnik do dzia艂ania.

Kup dost臋p do szkolenia

Zdecyduj, kt贸ra forma rozliczenia b臋dzie dla Ciebie najwygodniejsza! Do wyboru masz jednorazow膮 lub comiesi臋czn膮 p艂atno艣膰 na podstawie faktury pro-forma (faktura VAT b臋dzie wystawiana po jej op艂aceniu).
JEDNORAZOWO
3 140 z艂
netto + VAT
CYKLICZNIE
10 x 395 z艂
netto + VAT (艂膮cznie 3950 z艂 + VAT)

Zapisz si臋 na Newsletter!

Fachowa wiedza oraz informacje o szkoleniach prosto na Twoj膮 skrzynk臋!
chevron-downchevron-down-circle