SZKOLENIE

Sales Booster

Od prospectingu do sprawnego zamknięcia sprzedaży
16-17.10.2024
2 dni
Warszawa
od 2476 zł netto

Akceleracja lejka sprzedażowego

To czy handlowcy będą zamykać oczekiwaną ilość sprzedaży w założony czasie zależy od wielu czynników. Począwszy od konkurencyjności oferty, przez dostosowanie sił sprzedaży do pracy na współczesnym rynku, po rezygnację z nieperspektywicznych leadów. Nieodpowiednio ukierunkowana i źle zarządzana determinacja handlowców może generować leady, które kradną czas i prowadzą w ślepy zaułek imienia Braku Realizacji Celu. Szkolenie Sales Booster! jest odpowiedzią na te wyzwania. Daje ono podstawy teoretyczne i narzędzia do akceleracji własnej sprzedaży.
Dzięki uczestnictwu w warsztatach uczestnicy dogłębnie poznają narzędzia prospectingu, kwalifikacji leadów oraz techniki nieantagonizujacego argumentowania. Podstawę teoretyczną kursu stanowią najnowsze odkrycia naukowa, w tym prace noblisty D. Kahnemana. Unikatową częścią są warsztaty, które przeplatają się z częścią teoretyczną a ich zadaniem jest dostarczenie realnych rozwiązań, z których handlowcy będą mogli korzystać już następnego dnia po zakończeniu szkolenia. Dodatkowo dwa tygodnie po szkoleniu zorganizowana zostanie dwugodzinna sesja online, w trakcie której uczestnicy przedyskutują z trenerem progres wdrożeniowy i bariery na jakie napotkali. Wierzymy, że w ten sposób wypełnimy naszą misję: Kreować nowe wartości dla naszych klientów

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla wszystkich, którzy na co dzień zajmują się sprzedawaniem
  • Dla tych, których przytłacza liczba zadań, maili i telefonów.
  • Dla tych, którzy chcą pozbyć się stresu związanego z odmową klienta. 
  • Dla osób, które chciałyby sprawnie rezygnować z klientów z niskim prawdopodobieństwem zakupu. 
  • Dla tych, którzy chcą uwolnić swój potencjał do obsługi klientów, którzy kupią. 
  • Dla doświadczonych i początkujących handlowców

Dlaczego warto?

Nieodpowiednio ukierunkowana i źle zarządzana determinacja handlowców może generować leady, które kradną czas i prowadzą w ślepy zaułek imienia Braku Realizacji Celu. Sales Booster dostarczy ci wiedzy jak z niego wyjść, uwolnić swój czas i potencjał, który odpowiednio zainwestowany przyniesie Ci sukces w sprzedaży.

Dzięki kursowi:

  • Dowiesz się jak powinien wyglądać profesjonalny prospecting i kto powinien za niego odpowiadać
  • Poznasz techniki docierania do decydentów
  • Dowiesz się jak wygląda cykl zakupowy klienta i czy masz na niego wpływ
  • Dowiesz się jak sprawdzić, czy klient jest zainteresowany
  • Poznasz zasady prowadzenia klienta do decyzji
Pobierz szczegółowy program
TRENER PROWADZĄCY

Grzegorz Barszcz

Założyciel i CEO w GBBC. Przedsiębiorca, menedżer.

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz programów Management i ICAN Total Selling w ICAN Institute. W swojej dwudziestoletniej karierze zarządzał obszarami marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych. 

Ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego, tworzenia strategii od intencji po wdrożenie w tym najnowocześniejszą metodą OKR. Strateg marketingu i sprzedaży. Praktyk biznesu. Finalista Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku. 

Specjalizuje się̨ w budowaniu i wdrażaniu: strategii rozwoju firm i marek, procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Doświadczony negocjator, który przez 20 lat swojej pracy zawodowej negocjował szerokie spektrum umów od sieci detalicznych po międzynarodowe kontrakty z globalnymi koncernami (Zachęcamy do sprawdzenia również szkolenia z negocjacji nielinarnych).

Zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił ponad tysiąc osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych. 

Zdobądź certyfikat!

  • Każdy uczestnik szkolenia otrzyma ekskluzywny certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności
  • Starannie przygotowany papierowy certyfikat będzie ozdobą każdej ściany
  • Certyfikat w wersji elektronicznej to doskonały wyróżnik profilu w mediach społecznościowych

Program szkolenia

Dzień 1, część I: Prospecting

Dobrze napełniony lejek to odpowiednia ilość klientów pozyskanych w odpowiednim tempie.

Główne zagadnienia:

  1. Jak pracować z bazą klientów – profil klienta i jego kanały kontaktu
  2. Sianie lepkiego kontentu – czyli jak przyciągać do nas klientów i gdzie jest ich najwięcej.
  3. Kwalifikacja – to my decydujemy kogo przepuszczamy dalej.
  4. Decydenci – identyfikacja decydentów.
  5. Narzędzie ECNI – praca z zespołem decyzyjnym.

Warsztat
Praktyka pisania lepkiego kontentu. Napisanie 30s rozmowy prospectingowej. Kryteria kwalifikacji. Szczegółowe przepracowanie po jednym przypadku z doświadczenia obu zespołów sprzedażowych wraz z wykorzystaniem ECNI.

Dzień 1, część II: Ofertowanie

Jak odsiać prawdziwie zainteresowanych i oferować tylko tym, którzy z dużym prawdopodobieństwem kupią?

Główne zagadnienia:

  1. ZMOT – zero moment of truth, czyli zmiana w procesie zakupowym klienta.

  2. Cykl zakupowy klienta w czasie rewolucji cyfrowej.

  3. Nasze przewagi konkurencyjne.

  4. Oferta naszych konkurentów.

  5. Jak tracić klienta to szybko, czyli jak uwolnić potencjał sprzedażowy.

  6. Zasada BANT

  7. Na czym polega proces zainteresowania klienta?

  8. Jak sprawdzić, czy klient jest zainteresowany?

  9. Praca z obiekcjami

  10. Budowa oferty z klientem – rola klienta w kształtowaniu oferty z uwzględnieniem wszystkich decydentów.

Warsztat
Wypracowanie standardów rozmowy z klientem. Jak badać BANT. Ćwiczenie zaangażowania klienta w rozmowę o ofercie. Określenie cyklu zakupowego klienta. Oferta konkurencji i nasza.

Dzień 2, część I: Prowadzenie klienta do decyzji

Ostateczną decyzję klient musi podjąć sam. Zadaniem handlowca jest asystowanie mu w tej decyzji i nadawanie tempa kolejnym krokom.

Główne zagadnienia:

  1. Każda decyzja jest lepsza niż brak decyzji.
  2. Teoria „Bólu” w sprzedaży.
  3. Kiedy wiemy, że klient potrzebuje czasu?
  4. Kiedy rozstać się z klientem?
  5. Jak prowadzić klienta do podjęcia decyzji?
  6. Szybkie zamknięcie – przed czym nas chroni?
  7. Zamykanie drogi powrotu – prowadzenie klienta przez lejek sprzedażowy

Warsztat
Wypracowanie kryteriów utraty szansy sprzedażowej. Poszukiwanie „Bólu”. Ćwiczenie umiejętności prowadzenie klienta przez lejek sprzedażowy.

Dzień 2, część II: Narzędziownia

Handlowcy, którzy chcą akcelerować lejek sprzedaży w swojej narzędziowni powinni posiadać umiejętność asertywnej, nieantagonizujacej rozmowy z klientem.

Główne zagadnienia:

  1. Komunikacja nieantagonizująca – jak rozmawiać z klientem dbając o jego emocje.
  2. System 1 i System 2 D. Kahnemana.
  3. Asertywność – podstawy prawidłowego rozumienia asertywności. Jak rozmawiać w poszanowaniu innych.
  4. Algorytmy sprzedażowe – uczymy się na sukcesach i na błędach. Szkoła budowania pamięci organizacji.

Warsztat
Mowa nieantagonizująca – ćwiczenia. Tworzenie bazy algorytmów. Praca na realnych przypadkach przygotowanych przez handlowców przed szkoleniem.

Dzień 3: Sesja wdrożeniowa - online

Szkolenie przyniesie prawdziwy efekt, kiedy zderzymy teorią z praktyką i wyzwaniami codziennej pracy.

Główne zagadnienia:

  1. Omówienie problemów napotkanych po wdrożeniu.
  2. Przepracowanie przypadku.
  3. Pytania i odpowiedzi.

Warsztat
2h – 2-4 tygodni po szkoleniu.

Korzyści

Z perspektywy
uczestnika

  • Efektywne zarządzanie procesem sprzedaży
  • Lepsze wyniki
  • Wyższy poziom satysfakcji
  • Niższy poziom frustracji
  • Łatwość podejmowania decyzji
  • Wymiana doświadczeń z pozostałymi uczestnikami
  • Metody pracy i narzędzia do natychmiastowego zastosowania

Z perspektywy
organizacji

  • Lepiej zarządzany proces sprzedaży = efektywniejsza organizacja
  • Wykwalifikowani handlowcy = lepsze wyniki
  • Ograniczenie rotacji pracowników
  • Wyższy poziom zaangażowania i satysfakcji z pracy
  • Zwiększona lojalność
  • Employer branding
  • Bezpieczeństwo inwestycji – gwarancja zwrotu środków w przypadku niezadowalającego poziomu i rezygnacji przed końcem I sesji

SZKOLENIE UZUPEŁNIAJĄCE

Future Sales

Uzupełnij wiedzę o najnowocześniejsze narzędzia – zapoznaj się z programem Future Sales

ZOBACZ WIĘCEJ

Zapisz się na Newsletter!

Fachowa wiedza oraz informacje o szkoleniach prosto na Twoją skrzynkę!
chevron-down