MENU
Nieodpowiednio ukierunkowana i źle zarządzana determinacja handlowców może generować leady, które kradną czas i prowadzą w ślepy zaułek imienia Braku Realizacji Celu. Sales Booster dostarczy ci wiedzy jak z niego wyjść, uwolnić swój czas i potencjał, który odpowiednio zainwestowany przyniesie Ci sukces w sprzedaży.
Dzięki kursowi:
Założyciel i CEO w GBBC. Przedsiębiorca, menedżer.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz programów Management i ICAN Total Selling w ICAN Institute. W swojej dwudziestoletniej karierze zarządzał obszarami marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych.
Ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego, tworzenia strategii od intencji po wdrożenie w tym najnowocześniejszą metodą OKR. Strateg marketingu i sprzedaży. Praktyk biznesu. Finalista Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku.
Specjalizuje się̨ w budowaniu i wdrażaniu: strategii rozwoju firm i marek, procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Doświadczony negocjator, który przez 20 lat swojej pracy zawodowej negocjował szerokie spektrum umów od sieci detalicznych po międzynarodowe kontrakty z globalnymi koncernami.
Zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił ponad tysiąc osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych.
Dobrze napełniony lejek to odpowiednia ilość klientów pozyskanych w odpowiednim tempie.
Główne zagadnienia:
Warsztat
Praktyka pisania lepkiego kontentu. Napisanie 30s rozmowy prospectingowej. Kryteria kwalifikacji. Szczegółowe przepracowanie po jednym przypadku z doświadczenia obu zespołów sprzedażowych wraz z wykorzystaniem ECNI.
Jak odsiać prawdziwie zainteresowanych i oferować tylko tym, którzy z dużym prawdopodobieństwem kupią?
Główne zagadnienia:
ZMOT – zero moment of truth, czyli zmiana w procesie zakupowym klienta.
Cykl zakupowy klienta w czasie rewolucji cyfrowej.
Nasze przewagi konkurencyjne.
Oferta naszych konkurentów.
Jak tracić klienta to szybko, czyli jak uwolnić potencjał sprzedażowy.
Zasada BANT
Na czym polega proces zainteresowania klienta?
Jak sprawdzić, czy klient jest zainteresowany?
Praca z obiekcjami
Budowa oferty z klientem – rola klienta w kształtowaniu oferty z uwzględnieniem wszystkich decydentów.
Warsztat
Wypracowanie standardów rozmowy z klientem. Jak badać BANT. Ćwiczenie zaangażowania klienta w rozmowę o ofercie. Określenie cyklu zakupowego klienta. Oferta konkurencji i nasza.
Ostateczną decyzję klient musi podjąć sam. Zadaniem handlowca jest asystowanie mu w tej decyzji i nadawanie tempa kolejnym krokom.
Główne zagadnienia:
Warsztat
Wypracowanie kryteriów utraty szansy sprzedażowej. Poszukiwanie „Bólu”. Ćwiczenie umiejętności prowadzenie klienta przez lejek sprzedażowy.
Handlowcy, którzy chcą akcelerować lejek sprzedaży w swojej narzędziowni powinni posiadać umiejętność asertywnej, nieantagonizujacej rozmowy z klientem.
Główne zagadnienia:
Warsztat
Mowa nieantagonizująca – ćwiczenia. Tworzenie bazy algorytmów. Praca na realnych przypadkach przygotowanych przez handlowców przed szkoleniem.
Szkolenie przyniesie prawdziwy efekt, kiedy zderzymy teorią z praktyką i wyzwaniami codziennej pracy.
Główne zagadnienia:
Warsztat
2h – 2-4 tygodni po szkoleniu.
SZKOLENIE UZUPEŁNIAJĄCE
Uzupełnij wiedzę o najnowocześniejsze narzędzia – zapoznaj się z programem Future Sales