MENU
Czy Dział Sprzedaży może być skansenem ignorującym rzeczywistość wypełnioną Sztuczną Inteligencją, robotyką i automatyzacją?
Może! ale jest skazany na wymarcie, bo nie ma szans w starciu z wyspecjalizowanymi zespołami, które potrafią wykorzystywać najnowocześniejsze narzędzia.
Czy warto zrekrutować do swojego zespołu roboty i algorytmy, które zwiększają efektywność i wyręczają handlowców w najbardziej nielubianych zajęciach?
Warto! ale odnalezienie się w dżungli dostępnych rozwiązań może przyprawiać o zawrót głowy.
Współwłaściciel i Chief Revenue Officer w GBBC, trener, konsultant, socjolog, kulturoznawca.
Absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz programu Management w ICAN Institute. Posiadacz Lean Green Belt, certyfikatu Agile PM Foundation, oraz Change Management Foundation.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w działach sprzedaży i marketingu w branży finansowej (min. Raiffeisen Bank Polska, Capital Partners) oraz profesjonalnych usług dla biznesu (min. ICAN Institute, Grupa Altkom, Leanpassion).
Tworzył i zarządzał zespołami sprzedażowymi. Współtworzył i realizował strategie marketingowe i sprzedażowe, działając również jako przedsiębiorca w branży telekomunikacyjnej, energetycznej, pośrednictwa handlowego oraz usług księgowych. Współtworzył programy edukacyjne i doradcze dla największych polskich przedsiębiorstw.
Specjalizuje się w zarządzaniu na styku marketingu i sprzedaży, pasjonat procesów zachodzących pomiędzy klientem a dostawcą w świecie B2B. Fascynuje się możliwościami wykorzystania AI w sprzedaży i marketingu. Wierzy w procesy i ich ciągłe doskonalenie i uważa, że wie, jak to robić. Na co dzień sprzedaje, doradza, zarządza, konsultuje i szkoli.
Robotyzacja, automatyzacja, AI często wywołuje w działach sprzedaży alergiczne reakcje albo jest traktowane z przymrużeniem oka. A nawet jeśli nie, to wdrożenie jest trudne. Dlaczego?
Rozwój technologii w ostatnich kilkunastu latach gwałtownie przyspieszył. Jak dotarliśmy do tego momentu? Dlaczego coraz trudniej przychodzi nam dostosowanie się do zmian.
Roboty i Sztuczna Inteligencja zostaną z nami na zawsze i będą zmieniać naszą rzeczywistość każdego dnia. Co to oznacza dla sprzedaży?
Uporządkowanie pojęć.
Przed automatyzacją warto wiedzieć, co się automatyzuje
Poszukiwanie nowych klientów przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi.
Dlaczego to konieczność? Tworzenie atrakcyjnych treści
Zautomatyzowane kanały dystrybucji treści. Czyli sprzedawca sieje i patrzy jak rośnie.
Jak AI może nam pomóc?
Jak AI może nam pomóc?
Czy ktoś jeszcze czyta nudne prezentacje? Zasady tworzenia atrakcyjnych ofert
Jakich narzędzi użyć, aby skupić się na odpowiednich klientach
Klient ma zawsze rację? Nie zawsze. Ale jeśli klient lubi video, to sprzedawca też musi polubić.
SZKOLENIE UZUPEŁNIAJĄCE
Myślisz o przyszłości? A co z fundamentami – sprawdź czy nie potrzebujesz również Sales Booster.