DARMOWY RAPORT
25 STRON

Tylko nie do sprzedaży” - obraz handlowca oczami Polaków

Co myślimy o zawodzie handlowca? Jakie emocje towarzyszą nam podczas rozmów ze sprzedawcami? Jakie zmiany są niezbędne, by ta profesja była bardziej atrakcyjna i wzbudzała większe zaufanie Polaków? Odpowiedzi znajdziesz w naszym raporcie!
POBIERZ RAPORT

Strefa wiedzy


Jak poukładać firmę krok po kroku?

30 stycznia 2024
Transformacja firmy – to brzmi poważnie, a może nawet groźnie. Niesłusznie!
Czytaj więcej

Trzymać się strategii czy wykorzystać szansę sprzedażową?

23 stycznia 2024
Trzymać się ustalonej strategii, czy też skorzystać z nagłej szansy sprzedażowej? Jak znaleźć równowagę między stabilnością a elastycznością
Czytaj więcej

Jak zbudować Revenue Team?

16 stycznia 2024
Nowoczesna organizacja powinna stawiać na zintegrowany proces marketingowo-sprzedażowy. Od czego zacząć?
Czytaj więcej

Oceny pracownicze w nowoczesnym świecie biznesu: Innowacyjne podejście do zarządzania wydajnością

09 stycznia 2024
Szybko zmieniające się otoczenie rynkowe oraz zmiana w sposobie komunikacji międzyludzkiej czyni stare, roczne lub półroczne oceny pracownicze bezużytecznymi
Czytaj więcej

Dwa gap'y w sprzedaży B2B

02 stycznia 2024
Jakie są dwa groźne gap'y, w które mogą wpaść zespoły sprzedażowe?
Czytaj więcej

Czym jest nowoczesna sprzedaż? Część 7.

05 grudnia 2023
Wiemy już więc, że narzędzia to nie wszystko, ale wszystko bez narzędzi to... nic.
Czytaj więcej

Czym jest nowoczesna sprzedaż? Część 6.

14 listopada 2023
Roboty znajdują odpowiednich klientów, a zautomatyzowane systemy prowadzą komunikację w imieniu Twojego zespołu przy wykorzystaniu AI!
Czytaj więcej

Czym jest nowoczesna sprzedaż? Część 5.

31 października 2023
Jeśli w jednym miejscu pojawiają się takie pojęcia jak proces, wytwarzanie, eksperymentowanie i CI (continuous improvement – ciągłe doskonalenie), to znaczy, że będzie to opowieść o Lean Management.
Czytaj więcej

Wyjadaj rodzynki, czyli jak stworzyć ofertę B2B która sprzedaje.

26 października 2023
Jak unikalność, precyzja i selektywność w określaniu parametrów oferty mogą uczynić z Twojej firmy prawdziwego "zjadacza rodzynek" na rynku B2B
Czytaj więcej

Czym jest nowoczesna sprzedaż? Część 4.

12 października 2023
Account Based Marketing to strategia i działania które koncentrują się na dostarczaniu spersonalizowanych treści do konkretnych klientów. Tylko tyle i aż tyle. Dlaczego ABM jest tak skuteczny?
Czytaj więcej

Przewagi konkurencyjne, czyli biznesowe rozgrywki ligowe.

03 października 2023
„Jeżeli nie masz przewag konkurencyjnych, nie konkuruj.” Jack Welch miał rację!
Czytaj więcej

Czym jest nowoczesna sprzedaż? Część 3.

29 września 2023
Nowoczesna sprzedaż tak naprawdę… nie jest sprzedażą! Pozyskiwanie klientów wymaga jedności sprzedaży i marketingu. Czym jest Revenue Team
Czytaj więcej

Zapisz się na Newsletter!

Fachowa wiedza oraz informacje o szkoleniach prosto na Twoją skrzynkę!