„Tylko nie do sprzedaży” - obraz handlowca oczami Polaków
Co myślimy o zawodzie handlowca? Jakie emocje towarzyszą nam podczas rozmów ze sprzedawcami? Jakie zmiany są niezbędne, by ta profesja była bardziej atrakcyjna i wzbudzała większe zaufanie Polaków? Odpowiedzi znajdziesz w naszym raporcie!
Kiedy należy tworzyć strategie zakupowe? Czym tak naprawdę są? Czy strategie zakupowe i strategia działu zakupów to to samo? W jakich sprawach szef zakupów powinien naciskać zarząd?
Czy segmentacja dostawców jest koniecznością? Co tak właściwie segmentujemy? Jakie są najpopularniejsze metody segmentacji i jakie z nich płyną rekomendacje?
Przypomnij sobie, ile razy negocjowałeś coś w ciągu ostatniego miesiąca. A ile razy się targowałeś? Czy przeprowadzenie takiej klasyfikacji jest proste? Czy potrafisz wskazać różnice pomiędzy obiema sytuacjami?
Onboarding to niezwykle ważny proces w każdej organizacji. Może uczynić z nowego pracownika autentycznego członka zespołu lub wiernego użytkownika portali z ogłoszeniami o pracę.
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, zarządzanie personelem odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej organizacji i może być przewagą konkurencyjną lub blokerem wzrostu.